کد خبر: ۳۸۴۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۰     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
معترضان تصرف لندن با وجود سرما و يخبندان، همچنان به اعتراضات خود در مقابل کليساي سنت پل، ادامه داده‌اند.
فعالان مخالف نظام سرمايه داري وابسته به جنبش تصرف "بورس سهام لندن " که به نابرابري‌هاي مالي در انگليس معترض هستند، در حالي به اعتراضات خود در اردوگاه‌هاي اعتراضي ادامه مي‌دهند که برف سراسر لندن را پوشانده است. 
 
معترضان همچنين اردودگاه‌هاي اعتراضي خود را آماده کرده و به رغم برودت هوا چندين شب و روز را در اين اردوگاه‌ها سپري کرده‌اند. 
 
معترضان همچنين پافشاري مي‌کنند که در دست‌يابي به اهداف بشردوستانه و درحمايت از تساوي حقوق انسان‌ها، به اعتراضات‌اشان در سراسر زمستان ادامه خواهند داد. 
 
جنبش تصرف لندن ۱۵ اکتبر با الهام از جنبش وال استريت در امريکا و در تلاش براي ابراز مخالفت عليه نظام سرمايه‌داري، نابرابري اجتماعي، بي‌کاري و شکاف ميان فقرا و ثروتمندان آغاز شد. 
 
جنبش "تصرف وال استريت" هنگامي آغاز شد که گروهي از تظاهرکنندگان امريکايي، ۱۷ سپتامبر سال گذشته ميلادي با تجمع در منطقه تجاري نيويورک، به توزيع نابرابر ثروت در اين کشور و نفوذ گسترده شرکت‌هاي بزرگ بر سياست‌هاي واشنگتن اعتراض کردند. 
 
مرکز مالي انگليس سرانجام موفق شد تا موافقت ديوان‌عالي را درتخليه معترضان از اردوگاه‌هاي اعتراضي برپا شده در محوطه کليسا کسب کند. 
 
اين درحالي است که معترضان تصرف بورس سهام لندن بر اين باورند که اين شرکت براي تخليه معترضان از کليسا به اعمال نفوذ غير قانوني متوسل شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها