به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر،
محمد کیایی، سرپرست معاونت شعب و بازاریابی این بانک، با بیان این که گسترش
استفاده از خدمات بانكداري نوين مانند اينترنتبانك و موبايلبانك، يكي از
اهداف مهم بانك شهر در حوزه ارائه خدمات به مشتريان است، گفت: آشنایی
مشتريان بانك با خدمات بانكداري نوين و ترويج استفاده از اين خدمات در ميان
آنها در ميانمدت و بلندمدت منافع زيادي خواهد داشت.
وی افزود: در
خصوص توسعه این خدمات، طرح بانكيار الكترونيك با هدف گسترش و بالا بردن سطح
كيفيت آموزش شهروندان و اطلاعرساني در مورد مزاياي بانكداري الكترونيك در
برخی شعب بانک شهر اجرایی شد.
کیایی، خاطرنشان کرد: تلاش براي تغيير
رفتار مشتريان و مهمتر از آن تغيير نگرش آنان به منظور سوق دادن مشتريان
به سمت استفاده از امکانات بانكداري الكترونيك، از بين بردن مقاومت ذاتي
تكنولوژيكي مشتريان و نيز رفع مشکلات كم تجربه بودن آنان در اين زمينه،
فعال كردن مشتريان در استفاده بيشتر از خدمات الكترونيكي بانك و استفاده از
كانالهاي غيرحضوري دريافت خدمات، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
سرپرست
معاونت شعب و بازاریابی بانک شهر، آگاه كردن مشتريان از مسائل امنيتي و
استانداردهاي رعايت شده از سوي بانك، براي افزايش سطح آگاهي عمومي آنها از
بُعد امنيتي را از دیگر محورهای این طرح دانست و افزود: با اجرای این طرح
مشتريان به اين باور خواهند رسید كه كار با سرويسهاي مختلف بانكداري
الكترونيك، ساده و آسان است و كارايي آنها را افزايش ميدهد.
محمد
کیایی، عنوان کرد: در حال حاضر، طرح بانکیار الکترونیک در شعب ميدان
فردوسي، ميدان قدس، شهرري، پاكنژاد و فلكه دوم تهرانپارس، آغاز شده است.
به
گفته وی، بر اساس این طرح، بانكياران الکترونیک موظف خواهند بود تا به
مشتريان خوش آمدگویی کرده، از نيازهاي آنان مطلع شوند و به سئوالاتشان در
خصوص خدمات بانكي يا محصول خاص و بانكداري الكترونيك، پاسخ دهند.
این
مدیر بانک شهر مطرح کرد: آموزش نحوه استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي
شامل اينترنتبانك و موبايلبانك، معرفي محصولات بانكي كه سبب تسهيل در
امر دريافت خدمات مشتريان میشود از طريق توزيع و توضيح بروشورها و كمك به
فرآيند دريافت و راهاندازي خدمات بانكداري الكترونيك براي مشتريان مانند
نصب نرمافزار موبايلبانك و ...، از دیگر وظایف بانکیاران است.
وی با
تاکید بر اهمیت اجرای این طرح، تصریح کرد: ايجاد فرصتهاي جديد به منظور
گسترش ديد و مشتريمداري بانك، معرفي خدمات بانكي جديد به مشتريان، تبليغ
خدمات بانكي از طريق مشتريان، جمعآوري اطلاعات و خواستههاي مشتريان بدون
هزينه، افزايش درآمدها و سودآوري بانك، كاهش هزينهها در جذب و نگهداشت
مشتري و دستيابي به بهترين عملكرد و بالاترين كيفيت خدمات براي مشتريان، از
جمله فوایدی است که با اجرای این طرح، محقق خواهد شد.