کد خبر: ۳۸۳۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
قهرمان كشتي نوجوانان كه به اتهام زورگيري دستگير شده است در بازجويي‌ها گفت به دليل لجبازي با پدرش دست به سرقت مي‌زد.
شرق، نوجوان 17ساله كه علي نام دارد همراه دو جوان ديگر سراغ شهروندان مي‌رفتند و با تهديد چاقو و ضرب و جرح آنها دست به سرقت مي‌زدند. اعضاي اين باند كه همگي در يك محله زندگي مي‌كردند در سرقت‌هاي خود از به كارگيري خشونت ابايي نداشتند. آنها بعد از چندين فقره زورگيري دستگير شدند و شش نفر از مالباختگان آنها را شناسايي كردند. علي در بازجويي‌ها جرمش را قبول كرد و درباره شرايط زندگي‌اش گفت: «من قهرمان كشتي نوجوانان هستم. سه برادر و خواهر دارم و پدرم مغازه‌دار است. من به دليل دلخوري از پدرم دست به سرقت مي‌زدم.

امكاناتي كه از او مي‌خواستم در اختيارم نمي‌گذاشت و خواسته‌هايم را برآورده نمي‌كرد، در حالي كه وضعيت مالي‌اش خوب است. براي همين به نوعي مي‌خواستم او را اذيت كنم. مثلا من يك جفت كتاني مي‌خواستم كه 300 يا 400 هزار تومان قيمت داشت و همين‌طور كاپشن و شلوار و... و به دليل قيمت بالاي آنها پدرم مخالفت مي‌كرد و به هر حال خواسته‌هايم را برآورده نمي‌كرد. من مدتي بود با او ‌لجبازي مي‌كردم چون مي‌خواستم مد روز لباس بپوشم اما او مخالف بود و مي‌گفت بايد خريدهايت معقول باشد. اين نوجوان ادامه داد: «من از كارهايي كه انجام داده‌ام به شدت پشيمان هستم چون پولي كه از اين راه به دست آورده‌ام آنقدر ناچيز است كه ارزش سابقه‌دار شدن و ديدن ناراحتي خانواده به خصوص مادرم را ندارد.

ما 10 يا 12 دزدي انجام داديم و در اين موارد فقط گوشي موبايل سرقت كرديم. اين قهرمان كشتي ادامه داد: «در اين ماجرا من و پدرم هر دو مقصر هستيم. پدرم قديمي فكر مي‌كند. زندگي را فقط در كاركردن مي‌بيند. من خيلي وقت‌ها به مغازه‌اش مي‌رفتم و كمكش مي‌كردم اما او به من هم مثل كارگرش و حتي كمتر حقوق مي‌داد. من به دليل اين مشكلاتي كه داشتم و به دليل لجبازي با پدرم آن كارها را كردم.»بنا بر اين گزارش اين متهم و دو همدستش همچنان در بازداشت به سر مي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها