کد خبر: ۳۸۳۷۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۱۵ تير ۱۳۹۵
نماينده مردم اروميه با اشاره به اينكه بيمارستان آيت‌الله خويي در آذربايجان غربي بيش از 35 سال است كه در دست ساخت بوده و فقط 40 درصد اين طرح پيشرفت داشته است گفت: از عملكرد مسئولان وزارت بهداشت در اين استان بسيار گله‌منديم.

به گزارش پایگاه 598، هادي بهادري در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حادثه شوريك و جان باختن تعدادي از هموطنان به دليل سوختگي، اظهار داشت: در صورتي كه امكانات درماني مناسب در آذربايجان غربي وجود داشت شايد ديگر شاهد كشته شدن هموطنانمان در حادثه شوريك نبوديم.

وي با بيان اينكه توزيع امكانات بهداشتي و درماني در سطح كشور مناسب نيست، افزود: اگر در اروميه و خوي بيمارستان سوختگي وجود داشت ديگر لازم نبود مصدومان حادثه شوريك را به استان‌هاي اصفهان و تهران منتقل كنيم.

نماينده مردم اروميه در مجلس ادامه داد: ولي به دليل كمبود امكانات مصدومان، به ساير استان‌ها جابه‌جا شدند در حالي كه در زمان‌هاي طلايي و حياتي اوليه بايد درمان آنها انجام مي‌گرفت.

بهادري اضافه كرد: آذربايجان غربي متأسفانه رتبه 31 در حوزه سلامت، بهداشت و درمان را داشته ولي جزو 10 استان پرجمعيت كشور است بنابراين وزارت بهداشت در اين رابطه بسيار ضعيف عمل كرده است و شاهد عوارض ناگواري به دليل اين مسأله هستيم.

وي با اشاره به اينكه يكي از بيمارستان‌هاي خوي به نام بيمارستان ‌آيت‌الله خويي 35 سال است كه در حال ساخت بوده و اكنون 40 درصد پروژه پيشرفته است افزود: در اروميه نيز بيمارستان 450 تخت خوابه ساخت ‌آن به صورت بلاتكليف مانده و 1300 تخت بيمارستاني نيز در اين استان كمبود داريم.

نماينده مردم اروميه در مجلس گفت: اكثر بيمارستان‌هاي آذربايجان غربي و اروميه مربوط به دوران قبل از انقلاب بوده و ما در اين زمينه از مسئولين وزارت بهداشت بسيار گله‌منديم چرا كه اتفاقات خاصي در جهت ارتقاي بهداشت و درمان مردم انجام نگرفته است.

بهادري با بيان اينكه وزير بهداشت در استان آذربايجان غربي نمره قبولي نمي‌گيرد، گفت: سوختگي در مصدومان حادثه شوريك نبايد منجر به فوت اين تعداد از آنها مي‌شد و نبود  امكانات اوليه متأسفانه اين مسأله را به همراه داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها