کد خبر: ۳۸۳۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلایل تایید نشدن انتقال مالکیت داماش به حسین هدایتی از سوی قوه قضاییه گفت: من هم از کم و کیف چرایی این مسئله خبر ندارم و فقط صبح به هدایتی زنگ زدم و گفتم که جلسه امروز برای امضای قرارداد لغو شده است.

وی افزود: از این وضعیت کلافه شده ام. نمی دانم چرا این انتقال به تعویق افتاده است. فقط به هدایتی گفتم باید سه چهار روزی صبر کنیم. شاید یکی از دلایل توقف انتقال این است که مالک فعلی باشگاه داماش نیست و از نظر قوه قضاییه زمانی این انتقال باید صورت گیرد که فرد خودش باشد و رضایت حضوری مالک باید باشد و شاید هم قیمت مورد برای انتقال مورد تایید قوه قضاییه نباشد.

عابدینی ادامه داد: با توجه به وضعیت باشگاه ها که قیمت تیم های فوتبالی کارشناسی نیست کسی که می خواهد داماش را بخرد در واقع بدهی می خرد. در کنار آن هم باید هزینه های تا پایان فصل را نیز در نظر گرفت. برخی دوستان نمی دانند و فکر می کنند هدایتی می خواهد بار گرانی را ارزان بخرد درحالی که این باشگاه بدهی دارد. هر کسی در این شرایط بخواهد تیمداری کند در واقع ضرر می کند. هدایتی می خواهد تیم در رشت بماند و اسم تیم هم تغییر نمی کرد. این فرصت مناسبی است که امیدوارم از دست نرود.

مدیرعامل باشگاه داماش در ادامه گفت و گو با فارس در مورد فدراسیون فوتبال و انتخابات و اینکه تاکنون کسی برای ریاست ثبت نام نکرده گفت: اگر کسی کاندیدا نشود به نفعش است چون کفاشیان خودش رای می آورد. به نظر من اگر کفاشیان خودش بیاید برای این فوتبال خوب است. هیئت ها همگی موافق کفاشیان هستند و او نیازی به ۱۰ امضای افراد مجمع هم ندارد.

وی در خصوص اینکه مهدی تاج منتظر تصمیم کفاشیان است، عنوان کرد: تاج نباید منتظر کفاشیان بماند و باید کارهای ثبت نام خود را انجام دهد. به این دلیل که اگر در لحظات آخر فشار آوردند باید از این دو نفر یکی حذف شود حداقل یکی از آنها برای فدراسیون بعدی باشد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها