کد خبر: ۳۸۳۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
پس از گذشت چند روز از تهدید حمله نظامی به ایران در ماه های آینده در رسانه ها ، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی استراتژی خود را در مواجهه با مساله هسته ای ایران اعلام کرد.
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه «ان بی سی » گفت که برای همه روشن می کنم که من تنها به راه حل دیپلماتیک برای حل مساله هسته ای ایران معتقدم .

به گزارش «تابناک» ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که به هیچ روی خواهان برافروخته شدن جنگ جدیدی در منطقه  نفت خیز خاورمیانه نیست . چرا که وقوع چنین حمله تاثیراتی منفی بر اقتصاد آمریکا به دنبال خواهد داشت .

وی همچنین اضافه کرد که وی معتقد است که ایران قصدی برای حمله به آمریکا ندارد و در حال حاضر هم او تصور می کند که ایران توانایی چنین حمله ای را نیز ندارد .

رئیس جمهور آمریکا گفت ایجاد جنگ در منطقه خلیج فارس ، تاثیرات مخربی بر جریان نفت خواهد داشت و تاثیرات زیادی را بر آمریکا خواهد گذاشت . 

اوباما همچنین روشن ساخت که اولویت اول وی ،حفظ امنیت آمریکا است ، اما در مورد امنیت اسرائیل هم وی می کشد تا با گفتگو های دیپلماتیک مساله هسته ای ایران حل و فصل گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها