کد خبر: ۳۸۱۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

مهر: مدير مسئول روزنامه کيهان با بيان اينکه نبايد در پيچ و خم ديپلماسي کلاسيک محصور شويم به بيانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: معتقدم در بيانات رهبر معظم انقلاب حرف اضافه‌اي نيست از اين رو فرمايشات ايشان پاشنه آشيلي براي آمريکا بود.

حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه کيهان شامگاه امشب در برنامه تلويزيوني ديروز، امروز ، فردا که به صورت زنده از شبکه سوم سيما پخش مي شد با اشاره به خطبه هاي ديروز رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران افزود: معتقدم در فرمايشات رهبر معظم انقلاب حرف اضافه‌اي نيست از اين رو فرمايشات رهبري پاشنه آشيلي براي آمريکا بود همچنين ايشان نمونه هايي از شکست هاي آمريکا را ارائه و رسما اعلام کردند که ما در جنگ 33 روزه و 22 روزه عليه اسرائيل وارد شديم و از اين به بعد هر کشوري که بخواهد عليه رژيم صهيونيستي بايستد از او حمايت خواهيم کرد اين موضوع براي اولين بار بود که از سوي رهبري مطرح شد.

شريعتمداري در ادامه با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب هيچگاه در پنهان چيزي نمي کنند که در بيرون مغاير آن عمل کنند افزود: ممکن است برخي از مسائل به صورت علني مطرح نشود اما در اين خطبه ها مشاهده کرديم که ايشان چگونه با اقتدار مواضع انقلاب اسلامي را بيان کردند و نمونه هايي از پيروزي ما را روي ميز قرار دادند.

وي با بيان اينکه نظام سلطه از ابتدا با انقلاب اسلامي درگير بوده است افزود: اين درگيري براي آن است که به همت امام نسخه اسلام بر کرسي حاکميت نشانده شده است اگر اين کرسي محقق نمي شد فقط در کتاب ها نوشته مي شد.

مدير مسئول روزنامه کيهان ادامه داد: نسخه اسلام فراتر از مرزهاي جغرافيايي قرار دارد کما اينکه امروز آن را مشاهده مي کنيم ضمن آنکه اسلام ظلم ستيز است و مقابل نظام سلطه مي ايستد و اين ايستادگي باعث شده است که ما با تحريم هاي اقتصادي، 8 سال دفاع مقدس، جنگ نفتکش‌ها امروز با ماجراي انرژي هسته اي روبرو شويم.

شريعتمداري گفت: اين برخوردها به دليل ماهيتي است که در بين نظام اسلامي و نظام سلطه وجود دارد و براي عبور از آن بايد يکي از اين دو طرف کوتاه بيايند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها