کد خبر: ۳۸۰۷۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، قرارداد رضا خالقی‌فر با پرسپولیس تا پایان فصل آینده معتبر است و برانکو و باشگاه مصرانه خواهان ادامه همکاری با این بازیکن. خالقی‌فر حتی برای امضای قرارداد مالی جدیدش خیلی زود با باشگاه به توافق رسید و در نخستین تمرین پرسپولیس هم حضور داشت اما بعد از آن روز، دیگر او را ندیدیم چرا که خالقی‌فر تصمیم به جدایی گرفته است.

 درباره جدایی رضا خالقی‌فر نخستین فرضیه می‌تواند این باشد که او چون می‌داند در پرسپولیس به او بازی نخواهد رسید، تصمیم به رفتن گرفته اما گویا جدایی این بازیکن ربطی به نیمکت‌نشینی‌هایش ندارد و او برای این تصمیم تازه‌ دلیل دیگری دارد.

گویا خالقی‌فر عنوان کرده که بعد از جدایی بازیکنان بزرگتر، جو پرسپولیس اصلا برایش خوب نیست و اتفاقاتی علیه او در حال رقم خوردن است که به همین دلیل می‌خواهد برود. حال آنکه برانکو نام خالقی‌فر را در تیم فصل آینده‌اش نوشته بود و کلا اعتقاد دارد این بازیکن چند پسته و بی‌حاشیه می‌تواند در طول فصل عصای دست پرسپولیس باشد.

با این وجود، آقای سرمربی نمی‌خواهد خالقی‌فر را به زور در پرسپولیس نگه دارد و به همین دلیل است که تصمیم‌گیری درباره او را به مدیران باشگاه سپرده. در چنین شرایطی جدایی قطعی رضا خالقی‌فر از پرسپولیس محتمل‌ترین اتفاق در روزهای آینده خواهد بود؛ مگر اینکه یک اتفاق خاص او را از رفتن پشیمان کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها