کد خبر: ۳۸۰۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

محمد قاسمی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با مشکلات و حوادث ناشی از وزش باد شدید در مشهد و چند شهرستان خراسان رضوی، اظهار داشت: بارش شدید برف در پنج محور تربت حیدریه ـ مشهد ، درگز ـ قوچان، جوین ـ سبزوار و قوچان مشهد سبب شد که تعدادی از مسافر در این جاده‌ها دچار مشکل شوند.

معاون امداد و نجات هلال ‌احمر خراسان رضوی  افزود: بر این اساس 16 تیم امدادی و عملیاتی با 90 نفر امدادگر در این محور کار امدادرسانی را آغاز کردند که در این راستا یک‌هزار و 200 نفر در محل‌های مناسب اسکان داده شدند.

قاسمی در ارتباط با بیشترین تعداد افرادی که در جاده‌های استان گرفتار کولاک و برف شدند، اظهار داشت: در محور تربت‌حیدریه به مشهد بیشترین آمار افراد گرفتار در کولاک و برف شدید را داشتیم.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در ارتباط حواث شکل گرفته به سبب وزش باد شدیدی که در دو روز گذشته مشهد را درنوردیده است، گفت: در این راستا تاکنون حادثه‌ای به سبب وزش باد شدید در مشهد گزارش نشده است.

وی ادامه داد: هلال‌احمر در ارتباط با حوادثی که در داخل شهرها شکل می‌گیرد به عنوان پشتیبان وارد می‌شود چرا که در این حوزه دارای شرح وظایف نیست.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان رضوی افزود: در حوادث جاده‌ای هلال احمر به عنوان نخستین و آخرین گروه در ارائه خدمات امدادی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها