کد خبر: ۳۸۰۴۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
سوریه در ۲۴ ساعت گذشته
آزادی میدان نفتی «آراک» از دست تروریست‌ها، عملیات موفق ارتش سوریه و مقاومت در غرب حلب و کشته شدن 12 عنصر «النصره» در «حماه» سوریه از مهم‌ترین رخدادهای خبری سوریه در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس در دمشق، آزادی میدان نفتی «آراک» از دست تروریست‌ها، عملیات موفق ارتش سوریه و مقاومت در غرب حلب و کشته شدن 12 عنصر «النصره» در «حماه» سوریه از مهم‌ترین رخدادهای خبری سوریه در ۲۴ ساعت گذشته است.

تحولات میدانی

میدان نفتی «آراک» در «تدمر» سوریه آزاد شد

ارتش سوریه به همراه نیروهای مقاومت موفق شدند میدان نفتی و منطقه «آراک» در شهر تدمر را از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

شمارش معکوس برای آزادسازی شهرک راهبردی «کبانی» به صدا درآمده است

ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی شمال شرق استان لاذقیه و پیشروی به سوی شهرک راهبردی «کبانی» موفق شدند مواضع خود را در ارتفاع راهبردی «السیریاتل» تثبیت کنند.

«نیروهای دموکراتیک سوریه» یک گام دیگر به «منبج» نزدیک شدند

گروه کُرد «نیروهای دموکراتیک سوریه» با پاکسازی مناطق حومه «منبج»، امنیت را به محورهای جنوبی شهر منبج بازگردانده و یک گام دیگر به این شهر راهبردی نزدیک شدند.

سرکرده گروهک «نور الدین زنکی» در شمال «حلب» کشته شد

ارتش سوریه پس از درگیری با عناصر گروه «نور الدین زنکی» در شمال استان «حلب» موفق شد سرکرده نظامی و 4 عنصر این گروه را از پای دربیاورد.

کشته شدن 12 عنصر «النصره» در «حماه» سوریه

نیروهای سوری با حمله به مواضع «جبهه النصره» در شمال استان «حماه» 12 عنصر تروریستی را از پای درآوردند.

۱۳ روز عملیات «منبج» حلب؛ آزادی حدود ۱۰۰ روستا و هلاکت ۵۰۰ داعشی

«نیروهای دموکراتیک سوریه» در عملیات آزادسازی شهر منبج استان حلب، بیش از ۵۰۰ تروریست داعشی را کشتند و حدود ۱۰۰ روستا را آزاد کردند.

شلیک موشکی معارضان سوری به مواضع «نیروهای دموکراتیک» در شمال سوریه

تروریست‌هایی که آمریکا نام «معارضان میانه رو» بر آنها نهاده است در استان «حلب» با موشک‌های «تاو» به مواضع گروه «نیروهای دموکراتیک سوریه» حمله کردند.

عملیات موفق ارتش سوریه و مقاومت در غرب حلب

نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده‌های روسی، مواضع تروریست‌ها را در اردوگاه «حندرات-مزارع الملاح» هدف قرار دادند و در عملیاتی، موفق به پیشروی در این منطقه شدند.

تحولات سیاسی

دمشق تحویل لیستی از انگلیسی‌های داعش به لندن را تکذیب کرد

دفتر اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری سوری اخبار رسانه‌های انگلیسی درباره اینکه رئیس‌جمهور سوریه به نمایندگان لندن لیستی از تروریست‌های انگلیسی داده را تکذیب کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها