کد خبر: ۳۸۰۳۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
رييس اتحاديه لوازم خانگي به جاي اينكه به بررسي موشكافانه مشكلات تعطيلي ارج بپردازد، اتهام تعطيلي را به دولت قبل باز مي گرداند اين در حالي است كه دولت يازدهم در طي اين سه سال مي توانست پيگيري لازم را داشته باشد تا ارج رسما تعطيل نشود.

به گزارش پایگاه 598، غلامرضا حسن پور رييس سازمان بسيج اصناف كشور در گفتگو با بسيج، با اشاره به تعطيلي كارخانه ارج با قدمت 80 ساله در صنعت كشورمان اظهار داشت: تعطيلي كارخانه ارج دلايل متعدد دارد ولي بسيار تاسف انگيز است كه هر كدام از آقايان مسوول توپ را به زمين ديگري مي‌اندازند.

وي با بيان اينكه دولت يازدهم در طي صدارت سه ساله نتوانست مانع تعطيلي ارج شود افزود: رييس اتحاديه لوازم خانگي به جاي اينكه به بررسي موشكافانه مشكلات تعطيلي ارج بپردازد، اتهام تعطيلي را به دولت قبل باز مي گرداند اين در حالي است كه دولت يازدهم در طي اين سه سال مي توانست پيگيري لازم را داشته باشد تا ارج رسما تعطيل نشود.

حسن پور بيان داشت: به جاي اينكه به رفع مشكلات بپرداخته شود  اتهام زني صورت نگيرد، خود آقايان كه متولي اتحاديه هاي لوازم خانگي هستند خودشان نشان تجاري خارجي را به فروش مي رسانند و توپ اتهام را از خود به سوي دولت پيشين سوق مي دهند.

وي گفت: دولت كوتاهي كرده است و بايد بررسي كنيم كه در بازار و اصناف چه كرديم و چه اقدام موثري را براي تعطيل  نشدن كارخانه ارج انجام داده ايم؟!

رييس سازمان بسيج اصناف اذعان داشت: مغازه هايي كه توليد داخلي را به مشتري عرضه مي كنند بايد از معاف مالياتي برخودار باشند تا توازن به بازار داخلي برگردد و بيش از اين پرچم بازار داخل كشورمان را براي كالاهاي خارجي به اهتزاز در نياوريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها