کد خبر: ۳۷۹۸۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
كريمي قدوسي:
نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: بنده نیز شخصا به اقای لاریجانی عنوان کردم که شما به عنوان عضو هیات نظارت بر برجام باید تشریح دقیقی از موضوع برجام برای نمایندگان مجلس دهم داشته باشید.
به گزارش پایگاه 598، محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد ضعیف هیات نظارت بر برجام گفت:‌ موقعی که آقای روحانی لیست اعضای هیات نظارت بر اجرای برجام را ارائه کرده بودند ایرادی که گرفته شد این بود که ترکیب هیئت نظارت به نحوی است که مجری ناظر هم هست و این مهمترین مشکل این هیئت است.

وی با اشاره به اینکه در این هیئت 9 نفر حضور دارند و بنا بوده مراقب نقض عهد آمریکایی ها بوده و در قبال رفتار آنها اقدام مقابله به مثل کنند گفت: متاسفانه تاکنون هیچ گزارشی از این هیئت درخصوص روند اجرای برجام بیرون نیامده است و گزارش وزارت خارجه نیز آنقدر ضعیف و مساله دارد بود که دانسته یا نادانسته اصل برجام را زیر سوال برد!

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه در دیداری که ظریف با کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز داشت عنوان کرد که آمریکایی ها نقض عهد کرده اند و بانک ها نیز وارد تجارت با ایران نمی شوند و عملا سرمایه گذاری و تجارت خارجی روی زمین مانده است، ادامه داد: بنده نیز شخصا به اقای لاریجانی عنوان کردم که شما به عنوان عضو هیات نظارت بر برجام باید تشریح دقیقی از موضوع برجام برای نمایندگان مجلس دهم داشته باشید.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان تاکید کرد: اگر ضرورت داشته باشد مجلس موضوع تحقیق و تفحص از اجرای برجام را در دستور کار خود قرار می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
مکر برجام ۲۰ دقیقه ای قرار بوده کسی هم پاسخگو باشه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها