کد خبر: ۳۷۹۴۸۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۷     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ مديران اقتصادي دولت براي اينكه به آنها گفته نشود كه با هم ناهماهنگ هستند از بيان مسائل و مشكلات اقتصادي پرهيز كرده و دچار خودسانسوري شدند.

به گزارش پایگاه 598، حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مشكلات اقتصادي و ركود موجود در بازار گفت: آنچه كه بايد در مورد مسائل اقتصادي گفته شود، گفته شده است و به اندازه كافي حرف‌ها گفته و شنيده شده است و آنطور كه سال 95 و سال اقدام و عمل نام‌گذاري شده بايد براي حل معضلات اقتصادي به سمت اقدام و عمل برويم.

وي افزود: در شرايط فعلي در ارتباط با مسائل اقتصادي از نظر قانونگذاري مشكلي وجود ندارد و نياز به وضع قانون جديد نيست كه دولت بخواهد منتظر مجوز مجلس بماند.

نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس اظهار داشت: مجلس بايد بيشتر توان خود را به جاي قانونگذاري به امر نظارت اختصاص دهد تا دولت را به سمت انجام اقداماتي كه براي بهبود وضعيت اقتصادي لازم است، هدايت كند.

حاجي‌دليگاني در پايان خاطرنشان كرد: تيم اقتصادي دولت به اين خاطر كه به آنها گفته نشود كه شما ناهماهنگ هستيد، مسائل را بازگو نمي‌كند و يك خودسانسوري در مديران اقتصادي دولت وجود دارد كه مشكلات را بيان نمي‌كند و اين پرهيز از بيان مشكلات  نيز باعث مي‌شود تا ديگران هم در جريان واقعيت‌ها قرار نگيرند كه چه اتفاقي در حوزه اقتصاد در حال رخ دادن است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها