کد خبر: ۳۷۹۴۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
شهردار اصفهان با بيان اينكه فضاي عمراني كشور در حال حاضر متوقف است، گفت: شهرداري‌هاي كشور در شرايط فوق‌العاده‌اي به‌سر مي‌برند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، مهدي جمالي‌نژاد شامگاه دوشنبه در حاشيه اردوي فرهنگي، تفريحي، آموزشي اصحاب رسانه اصفهان اظهار داشت: مهمترين كليدواژه نصف جهان كه مي‌تواند سبب توسعه و پيشرفت شود همدلي، همراهي، هم افزايي و همگرايي است و خوشبختانه اصحاب رسانه اين همراهي را با شهرداري اصفهان داشته‌اند.

وي با بيان اينكه در هر كدام از كلانشهرهاي كشور حداقل چندين هتل 5 ستاره وجود دارد، تصريح كرد: اگر اصفهان نيز قصد ايجاد سرعت و جهش در برنامه‌هاي خود را دارد نيازمند يك فضا و بستر آرام است.

شهردار اصفهان با اشاره به اينكه انجام كارهاي قديم و جديد مديون اين بستر آرام است، خاطرنشان كرد: اگر مديران ارشد استان ذهنشان درگير مسائل حاشيه‌اي شود بدون شك شهر توسعه پيدا نخواهد كرد.

وي پيرامون مشاركت جدي مردم با شهرداري بيان كرد: اگر مردم در صحنه نباشند هيچ اتفاقي نخواهد افتاد و كمپين‌هاي مختلف بدون مردم هيچ هستند.

جمالي نژاد با اشاره به اينكه نياز است ديوار بي‌اعتمادي كوتاه شود، گفت: اين نويد را بايد بدهم كه آينده بسيار خوبي خواهيم داشت به ويژه اينكه دوستان بايد كمك كنند تا در سال آخر شوراي اسلامي كه سال سختي است به طور طبيعي مسائل شهري را به چالش مي‌كشند.

وي با بيان اينكه فضاي عمراني كشور در حال حاضر متوقف است، افزود: شهرداري‌هاي كشور نيز در شرايط فوق العاده‌اي به سر مي‌برند.

شهردار اصفهان تصريح كرد: اينكه در هر هفته در هر منطقه چندين پروژه انجام مي‌شود كار ساده‌اي نيست و هركدام اعتبار ويژه خود را دارد، برخي مواقع تأمين بودجه اين پروژه‌ها دغدغه من است.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر 350 پروژه بزرگ با اعتبار ميلياردي وجود دارد و در كنار اينها فعاليت‌هاي خدماتي شهرداري و حقوق كارمندان و غيره نيز وجود دارد، خوشبختانه تمام اين موارد به دليل همدلي موجود تأمين شده است، اگر بستر آرام و بدون چالش وجود داشته باشد آينده بسياري خوبي در پيش خواهيم داشت.

جمالي نژاد با بيان اينكه چندين هتل 5 ستاره را به صورت مشاركتي انجام مي‌دهيم، بيان كرد: پروژه‌هاي مشاركتي و عمراني شهرداري بسيار خوب پيش مي‌رود و اكثر پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام نيز به زودي به اتمام مي‌رسد، البته اشتباه يك امر طبيعي است اما بايد درصد خطاها را كم كنيم.

وي گفت: دومين نشست شهرهاي خلاق در چين از 16 تا 19خرداد برگزار مي‌شود و دبيركل يونسكو و شهردار پكن نيز در آن حضور دارند، شهرداري اصفهان براي نخستين بار است كه به اين نشست دعوت شده و اميدواريم در آينده بتوانيم اصفهان را به عنوان ميزبان معرفي كنيم.

شهردار اصفهان با بيان اينكه در منطقه 12 چندين پروژه سنگين درحال انجام است، افزود: تا آخر امسال 3 افتتاحيه ديگر نيز خواهيم داشت، بزرگترين آن پروژه استقلال است كه از آذر سال گذشته شروع شده و آذر امسال نيز به پايان مي‌رسد كه خود يك ركورد است.

وي تصريح كرد: بايد هم عهد شويم كه تك صدا در جهت توسعه نصف جهان قدم برداريم، خوشبختانه پاي سرمايه‌گذاران خارجي نيز به اصفهان باز شده است.

جمالي نژاد خاطرنشان كرد: هر كاري كه در شهر انجام گيرد برخي از آن راضي و برخي ناراضي‌اند و هميشه اين اختلاف سليقه‌ها وجود دارد و بايد همه همدل و همراه باشيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها