کد خبر: ۳۷۸۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مورد صحبت‌هایی که درباره دوپینگ سه نفر از آزادکاران می‌شود هنوز چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد اخباری که مبنی بر دوپینگ سه آزادکار حاضر در اردوی تیم ملی مطرح شده است، گفت: هنوز چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است که بخواهیم در مورد آن اظهار نظر کنیم.

وی ادامه داد: برنامه کادر فنی و به خصوص رسول خادم نظارت سفت و سخت بر عملکرد آزادکاران است و هیچ سهل‌انگاری از هیچ کشتی‌گیری قابل‌قبول نیست. برخورد جدی خواهیم داشت چون در درجه اول سلامت و شخصیت مهم‌تر از کسب افتخار ناسالم است.

دارنده نشان نقره المپیک در مورد جایگزینی معصومی به جای آذرشکیب برای اعزام به جام یاشاردوغو ترکیه گفت: آذرشکیب از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بود به همین دلیل تقاضا کرد فرد دیگری را جایگزین وی کنیم و قول داد در جام تختی روی تشک برود.

رضایی در مورد دعوت از دو آزادکار جدید به اردوی تیم ملی گفت: دلیری از کشتی‌گیران خوب کشور است. درب اردوهای تیم ملی به روی کشتی‌گیران شایسته باز است، هر کس شرایط را داشته باشد قطعاً دعوت می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها