کد خبر: ۳۷۸۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
حسن‌پور: با «من و زیبا» می‌خواستم بگویم خداوند بخشنده و مهربان است شست فیلم سینمایی «من وزیبا» با حضور محمدخزاعی، امیر اسفندیاری، فریدون حسن پور، جواد نوروزبیگی، نیکی نصیریان، محمدرضا سکوت، خسرو نقیبی منتقد و محمود گبرلو مجری کارشناس برنامه و همچنین جمع کثیری از اهالی رسانه در سالن سعدی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فریدون حسن‌پور کارگردان فیلم سینمایی «من وزیبا» گفت: با ساخت این فیلم می‌خواستم بگویم خداوند بخشنده و مهربان است و اگر کسی به سوی او رود و توبه کند او قطعا خواهد بخشید و فرقی نمی‌کند از چه ادیانی باشیم. فیلم‌نامه این فیلم در خصوص زندگی شخصی به نام موسی است که در زندگی خود مشکلاتی برایش پیش می آید و در نهایت به روز عاشورا متوسل می‌شوند .
وی در پاسخ به این که چرا خانواده مسیحی که در فیلم وجود داشته نقش کم‌رنگی داشته و هرباری که برای آقاموسی اتفاقی رخ می داد آنها حضور پیدا می‌کردند، افزود: بخش ماریا وخانواده‌اش به اصرار حذف شدند، به همین دلیل است که مخاطب جنین احساسی را راجع به آنها دارد.
حسن پور همچنین در پاسخ به این که گریم بازیگران خاص نبود واحساس شمالی بودن را در مورد آنها تصور نمی کنیم اظهار داشت : من در فیلم‌هایم هیچ‌گاه علاقه‌ای به گریم نداشتم و تمایل دارم با شخصیت پردازی چهره برای مخاطب قابل باور باشد و بعد از گذشت مدتی اندک از فیلم مثلا مخاطب شخصیت آقا موسی را از پرویز پرستویی تصور کند.
در ادامه خسرو نقیبی منتقد سینما گفت : من موقعیت جغرافیایی آدم‌ها را در قصه پیدا نمی کنم فیلم نامه نویس هرجا در قصه کاراکترها را لازم دارد آنها را نشان می‌دهد  در مجموع ساختار فیلم ساختاردرستی است اما اشکالاتی  در قصه موجود است.
محمد رضا سکوت فیلمبردار گفت : فیلم را در سختی بسیار کارکردیم، امکانات اندک سینمای ایران ما را با مشکلات فراوانی روبرو کرد اما گروه تمامی تلاش خود را کرد تا بیننده با این فیلم ارتباط برقرار کند.
جواد نوروزبیگی در پایان خاطرنشان کرد: گرچه ساخت این گونه فیلم‌ها بسیار است اما حسن پور با ساخت آنها بسیار راحت است و قصد داشتیم گوشه‌ای از حرکت عاشورا را بیان کرده باشیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها