کد خبر: ۳۷۷۸۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
بی باک -  مهدی صاحبی: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت الهی رو به پایان است امّا " عمو حاجی های دنیای سیاست ایران" هنوز همچون گذشته آنقدر کثیف و آلوده اند که بوی تعفنشان اجازه نزدیکی به آنها را نمی دهد زیرا آنها اعتقاد دارند که اگر تمیز شوند دیگر از موقعیت و منصب و جایگاه فعلی شان خبری نخواهد بود!
 

ماه رمضان؛ ماه خداوند رحمن و رحیم، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال. ماهی که آن  درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، و عبادت در یكی از شب‌های آن ( شب قدر ) بهتر از عبادت هزار ماه است.

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه شعبانیه خود درباره فضیلت و عظمت ماه رمضان فرموده است:" ای بندگان خدا! ماه خدا با بركت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی آورده است؛ ماهی كه نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است ....  پس با نیت‌ای درست و دلی پاكیزه،‌ پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد. بدبخت كسی است كه از آمرزش خدا در این ماه عظیم محروم گردد. با گرسنگی و تشنگی در این ماه، به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت باشید."

آری بدبخت "عمو حاجی های سیاست ایران" که برای یکبار هم  که شده خود را زیر باران رحمت الهی در ماه برکت و آمرزش قرار ندادند و همچنان با سیاهی و پلیدی خود شبشان را روز و روزشان را شب می کنند.
 


البته "عمو حاجی های سیاست ایران" کمی با عمو حاجی فراشبندی از حیث ریخت و قیافه ظاهری تفاوت دارند امّا شک نکنید که باطنشان با ظاهر عمو حاجی مو نمی زند.

مثلا اگر شنیده اید که عمو حاجی فراشبندی از حمام گریزان است و معتقد است كه " اگرتمیز شود، مریض می شود! " ، باور کنید برخی از این عمو حاجی های سیاست ایران  اگر قطره ای آب پاک یا لقمه حلال از گلویشان پایین رود ، باید روی تخت بیمارستان یا گوشه زندان ببینیدشان.

 بر خلاف عمو حاجی فراشبندی كه "چهره ای همانند انسان های غارنشین دارد و رنگ خاكستر گرفته و قشری ضخیم از چرك بر اندام او سنگینی می كند" ، عمو حاجی های سیاست ایران همیشه با یک دست کت و شلوار شیک و ماشین فی بالا در انظار عمومی حاضر می شوند و در خانه های مجلل زندگی می کنند امّا باور کنید باطنشان آنقدر رنگ خاکستر و لایه های ضخیم چرک گرفته که قلب کثیفشان نیز اخیرا به سختی قادر به پمپاژ می باشد.

عمو حاجی فراشبندی  " لذیذترین غذاها به قول خودش ، حیوانات مرده و گندیده اند و فرقی ندارد كه این حیوانات حلال و یا حرام گوشت باشد و حتی طاقت نوشیدن یک جرعه آب بهداشتی را ندارد" باز هم باور کنید که "عمو حاجی های سیاست ایران" نیز آنچنان خون و مغز و اعصاب مردم را با ولع خاصی می خورند که انگار "شیشلیک شاندیز" بر سر سفره دیده اند.



گفته اند که " چند سال پیش جوانان محله عمو حاجی تصمیم گرفتنند تا او را به رودخانه ببرند تا آبی به بدن این مرد برسد ، به همین منظور هنگامی كه عموحاجی در خواب بود او را در عقب یك وانت گذاشتند تا او را در رودخانه حمام كنند اما وقتی به رودخانه رسیدند ، دیدند عمو حاجی در عقب وانت نیست زیرا او پیش از رسیدن ، خود را به بیرون از وانت انداخته بود تا مبادا بدنش با آب آشتی كند وعمو حاجی همان جا گفته بود اگر تمیز شوم ، مریض می شوم! "

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بارها خطاب به خواص بی بصیرت یا همان "عمو حاجی های سیاست ایران" فرصت داد که از خطاهای گذشته خود توبه نمایند و به آغوش ملت و انقلاب برگردند و مردم ایران نیز به تبعیت از مولای خود، شمیر خشم شان را علی الحساب غلاف کردند امّا برای عده ای انگار نه انگار که ولی امر مسلیمن فرمایشی داشته و مردم از روی ولایتمداری سکوت نموده اند.

خواص بی بصیرت یا همان " عمو حاجی های سیاست ایران" می دانند که اگر قرار باشد توبه نمایند و یا تنی به آب بزنند، نمادهای شیطانی خالکوبی شده بر پوست و گوشتشان برای همگان آشکار می شود. بدیهی است که توبه هزینه دارد که عده ای نمی توانند به تبعاتش تن دهند لذا برای تسلای دل خود همواره می گویند "اگر تمیز شویم، مریض می شویم!"

لازمه توبه عذرخواهی از خطاهای گذشته و بازگرداندن اموال زیادی است که "حاج عموهای سیاست ایران" از جیب ملت و بیت المال مسلمین به سرقت برده اند.

 آخه حاج عموهایی که یک عمر عادت کرده است، از منافع ملی و منابع بیت المال مسلمین برای خود و نزدیکانشان، کاخ و ویلاهای آنچنانی بسازند و از حق خانواده های شهدا و ایثارگران و اقشار مستضعف جامعه بزند و سفرهای خارجی و بورس تحصیلی برای نزدیکانشان ترتیب دهند، برایشان بسیار دشوار است که لحظه ای بدون چتر دنیایی شان بر زیر باران رحمت الهی در ماه مبارک رمضان بروند.



 یادمان نرود که می گویند: " عمو حاجی فراشبندی، یك پیپ استثنایی هم دارد كه از یك زانوی سه اینچی آب تشكیل شده كه او سرگین ( فضولات) حیوانات را در آن می ریزد و آتش می زند و به آن پك می زند و با هر مرتبه پك ، دود پر حجمی از دهانش خارج می شود."

وقتی خوب فکر می کنیم چقدر این پیپ عمو حاجی فراشبندی با پیپ محافل خصوصی برخی خواص بی بصیرت شباهت دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها