کد خبر: ۳۷۷۰۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۵     ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
دلیل غیبت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جلسه شورای فنی تیم ملی مشخص شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا لرستانی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت و گو با رادیو ورزش گفت:  عصر دیروز شورای فنی تشکیل شد و تصمیماتی را در رابطه با بعضی اوزان گرفتیم. این جلسه 5 دقیقه پس از پایان مسابقات برگزار شد. محمد بنا به علت استرس بالایی که در مسابقات بود، شرایط خوبی نداشت و نتوانست در این جلسه شرکت کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان برگزاری شورا در وقت دیگری وجود داشت یا نه اظهار کرد: ما باید دیشب از شیراز به تهران بازمی گشتیم و قرار بر این بود که در شیراز جلسه‌ای برگزار کنیم؛ با توجه به شرایط نمی شد جلسه را به یک ساعت پس از مسابقات موکول کنیم؛ از 20 روز قبل هم ما این صحبت ها را با  بنا داشتیم که بلافاصله پس از مسابقات جلسه شورای فنی تشکیل شود. 

لرستانی در واکنش به این که با توجه به قهرمانی تیم ملی بنا چه استرسی داشته است؟ آیا کار او دهن کجی به شورای فنی بوده است؟ گفت: نمی دانم؛ امیدوارم که اینطور نباشد. 
عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای فنی عنوان کرد: در بعضی اوزان مثل: 66، 84 ، 98 و 130 کیلوگرم تصمیماتی گرفتیم. در 130 کیلوگرم بیشتر هدفمان این است که مسابقات و تورنمنت هایی در داخل یا خارج کشور برگزار شود که تصمیم نهایی انتخاب محل مسابقات را محمد بنا خواهد گرفت. درباره ترکیب تیم نیز ما به بنا هم فکری می دهیم اما اگر بنا بخواهد خودش به تنهایی در این باره تصمیم بگیرد، مسئولیت همه کارها بر دوش خودش است.

لرستانی اضافه کرد: هدف ما انتخابی است و طی چهار سال هم که مسابقات برگزار شده این هدف را دنبال می کردیم؛ اما متأسفانه این مسابقات با مسابقات گزینشی که در کشورهای مختلف انجام می شد همراه بود و نتوانستیم شرایط لازم را در بعضی اوزان بدست آوریم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها