کد خبر: ۳۷۶۹۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اعتقاد دارد هواداران ذوب آهن روز چهارشنبه باید تیم خود را مورد حمایت قرار دهند.


به گزارش پایگاه 598، مهدی رجب زاده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره مصدومیتش، دیدار با النصر، شانس ذوب آهن برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا، آینده خودش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


می توانستیم در امارات برنده باشیم


خیلی دوست داشتم در بازی رفت با العین امارات در کنار تیم باشم اما مصدومیت این اجازه را به من نداد. خداراشکر بچه ها در این مسابقه عالی کار کردند و هرچه از زمان بازی سپری شد، توانستند تاکتیک خود را به حریف دیکته کنند. ما توانستیم یک گل در خانه حریف بزنیم و اگر دقت می کردیم گل برتری را نیز به ثمر می رساندیم. به هرحال نتیجه خوبی در امارات به دست آمدو انشاءالله در اصفهان کار تیم العین را یکسره می کنیم.


به بازی با العین می رسم


کارهای درمانی را انجام می دهم. با پزشک تیم در ارتباط هستم و احتمالا از روز دوشنبه در تمرینات ذوب آهن شرکت می کنم. فکر می کنم بتوانم در بازی برگشت با العین روز چهارشنبه به میدان بروم.


العین باید نگران باشد


با نتیجه ای که در بازی رفت به دست آمده، شرایط خوبی داریم. تیمی که باید نگران بازی چهارشنبه باشد، العین است چون ما یک گل به حریف در امارات زدیم. با این حال العین تیم خطرناکی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما نباید فکر کنیم چیزی تمام شده و بهتر است بدبینانه به بازی آینده نگاه کنیم.


هواداران به فولادشهر بیایند


هواداران تیم ذوب آهن نقش غیرقابل انکاری می توانند بازی کنند. امیدوارم هواداران خوبمان در بازی با العین به ورزشگاه بیایند و حمایت مان کنند تا نتیجه ای خوب به دست بیاوریم. فکر می کنم می توانیم یک جشن خوب برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا برپا کنیم.


موضوع دابسمش ها


در زندگی هر کس باید تنوع وجود داشته باشد. دابسمش هایی که می سازم هم به خاطر همین تنوع طلبی است. بعد از بازی رفت ذوب آهن و العین امارات بازیکنان تیم فشار زیادی را تحمل کرده بودند و واقعا خسته بودند و من هم دابسمش ساختم تا آنها را شاد کنم. این دابسمش با دابسمش قبلی کمی فرق داشت. بیشتر خنده دار بود اما کلیپ قبلی اجتماعی بود. با این حال بیشتر محض خنده و شاد کردن بازیکنان ذوب آهن دابسمش ساختم.
یکسال دیگر قرارداد دارم.


من یکسال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و قطعا در این تیم می مانم.افتخار می کنم که بتوانم باز هم پیراهن ذوب آهن را برتن کنم و امیدوارم برای این تیم مفید باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها