کد خبر: ۳۷۶۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
خراسان نوشت: رئيس ستاد انتخابات خراسان رضوي گفت: تاكنون ۳ نفر از مديران شهرستاني خراسان رضوي به دليل نوعي حمايت و طرفداري از برخي نامزدهاي مجلس از مقام خود عزل شدند.

محمد غفاري صبح ديروز در گردهمايي توجيهي مسئولان هيئت هاي بازرسي انتخابات استان كه در سالن اجتماعات استانداري خراسان رضوي برگزار شد، افزود: هيچ مديري در استان خراسان رضوي حق حمايت و طرفداري از نامزدها حتي در زمان مرخصي را ندارد و اگر تخلفي شود ظرف يك ساعت با او برخورد مي شود.

رئيس ستاد انتخابات خراسان رضوي با اشاره به وضعيت هيئت هاي اجرايي و بازرسي انتخابات خراسان رضوي خاطر نشان كرد: براي برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در خراسان رضوي 54 هزار و 161 نفر فعاليت مي كنند كه از اين تعداد 52 هزار و 547 نفر پاي صندوق هاي راي حضور دارند و 21 هزار و 600 نفر اعضاي اصلي پاي صندوق ها و 12 هزار و 364 نفر اعضاي هيئت نظارت در پاي صندوق هاي راي هستند.

غفاري با بيان اين كه مجلس نهم تعيين كننده گفتمان 10 ساله نظام است، ادامه داد: بايد وحدت و انسجام را در كشور و به ويژه در خراسان رضوي حفظ كنيم كه در اين راستا جريان هاي فكري و سياسي به حفظ اين وحدت و انسجام بايد بيش از گذشته كمك كنند و براي حضور گسترده مردم نيز برنامه ريزي داشته باشند.

همچنين به گزارش فارس، وي با بيان اين كه به طور كلي دو جبهه در صحنه سياسي انتخابات پيش رو در مقابل يكديگر قرار گرفته اند، اظهار داشت: در انتخابات پيش رو دو جبهه خودي و جبهه مخالفان نظام جمهوري اسلامي در مقابل هم با راهبرد هاي مختلف قرار گرفته اند.رئيس ستاد انتخابات استان افزود: همچنين مخالفان نظام نيز به دو دسته كلي مخالفان داخلي و خارجي تقسيم بندي شده اند.

غفاري ادامه داد: مهم ترين راهبرد مخالفان داخل كشور حضور كم رنگ مردم در پاي صندوق هاي راي است.

رئيس ستاد انتخابات خراسان رضوي تصريح كرد: مخالفان نظام در راستاي تحريم انتخابات و براندازي نظام جمهوري اسلامي خواستار افزايش فشارها و تحريم ها هستند چرا كه فكر مي كنند با افزايش فشارها و تحريم ها از سوي غرب، تحريم انتخابات و ناامن سازي داخل كشور مي توانند از حضور مردم در پاي صندوق هاي راي جلوگيري كنند.

غفاري با اشاره به اين كه ترور فيزيكي از ديگر راهبرد هاي مخالفان نظام است، اظهار داشت: مخالفان تلاش مي كنند كه فضايي شبيه سوريه در ايران درست كنند تا ناكارآمدي و فضاي ناامن كشور را نشان دهند.

وي ادامه داد: همچنين ايجاد اختلافات قومي و مذهبي، دامن زدن به برخي از اختلافات منطقه اي و تخريب ستون نظام يعني ولايت فقيه از ديگر راهبرد هاي مخالفان نظام است.

رئيس ستاد انتخابات خراسان رضوي افزود: به تازگي جنبش سبز نيز جزوه اي را با عنوان «بازسازي اهداف و استراتژي هاي جنبش سبز در گذر دموكراسي» منتشر كرده و در اين جزوه به راهكارهاي براندازي نظام و چگونگي مخالفت با نظام پرداخته  است.

وي با اشاره به راهبرد نظام جمهوري اسلامي در مقابل مخالفان نظام گفت: حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي، قانون گرايي، امانت داري و صيانت از آرا، انتخابي آگاهانه و مجلسي كارآمد از راهبردهاي نظام در برابر نظام سلطه و مخالفان نظام جمهوري اسلامي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
sharmandeh
UNITED STATES
۰۴:۳۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
((مخالفان نظام در راستاي تحريم انتخابات و براندازي نظام جمهوري اسلامي
خواستار افزايش فشارها و تحريم ها هستند چرا كه فكر مي كنند با افزايش فشارها
و تحريم ها از سوي غرب، تحريم انتخابات و ناامن سازي داخل كشور مي توانند
از حضور مردم در پاي صندوق هاي راي جلوگيري كنند))
مخالفان داخلی نظام که الهی خدا ریشه همه شون را به زودی بکنه
فقط به اینها هم کفایت نمیکنند هنوز نزده میرقصند هنوز نفت تحریم نشده
با احتکار ۱۷ میلیارد تومان سکه و سی تن طلا در صدد اختلال در نظم اقتصادی
کشور شدند امیدواریم که هما نطور که رییس قوه قضاییه قول داد با شدت
با این مفسدان فی الارض برخورد بشه اینها هزرند لقمه را از دهن هم وطنشان
بگیرند تا برای ارباب خوش رقصی کنند اینها مستحق عطوفت اسلامی نیستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها