کد خبر: ۳۷۵۹۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
بازيكن با تجربه پرسپوليس تهران از انگيزه بالايش براي ديدار عصر فردا پنجشنبه 13 بهمن مقابل استقلال تهران در داربي 74 سخن مي گويد.
مهدي مهدوي كيا در رابطه با اين بازي به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پيروزي در اين ديدار براي پرسپوليسي ها از اهميت بالايي برخودار است چرا كه هوداران در 4 ديدار قبلي ناكام بوده اند بر همين اساس در تمرينات اخير با اعتماد به نفس بالا تمرين مي كنند كه اگر نتيجه اي جز پيروزي براي هواداران پرسپوليس ثبت شود ، دور از انصاف است.

وي در مورد اين كه براي ديدار مقابل استقلال در چه سطحي قرار دارد، عنوان كرد: سالها حسرت ديدار مقابل استقلال با پيراهن پرسپوليس را مي خوردم و آروز مي كردم شرايطي مهيا شود تا يك بار ديگر در دربي حاضر باشم كه اميدوارم دنيزلي اين امكان را به من بدهد تا به آرزوي ديرينه ام دست پيدا كنم.
مهدوي كيا استقلال را قدرتمند توصيف كرد و ادامه داد: حريف آبي پوش ما تيم قابل احترامي است و از مجموعه توانايي تشكيل شده كه به خاطر همين توانايي ها هم اكنون در صدر جدول قرار دارد ولي اين عوامل نمي تواند مانعي براي رسيدن به پيروزي باشد چرا كه شاگردان دنيزلي به خاطر شاد كردن دل هواداران هم قسم شده اند تا هر طور شده با دست پر ميدان را ترك كنند و به روند پيروزي هاي چند سال اخير حريف در بازي هاي دربي پايان دهند.
مهدوي كيا ضمن دعوت از هواداران به ورزشگاه آزادي گفت: به حمايت هواداران نياز داريم چون اعتقاد دارم رسيدن به پيروزي بدون حمايت هاي آنها امكان ندارد و از انها مي خواهم با حضورشان ما را براي رسيدن به اين مهم ياري كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها