کد خبر: ۳۷۵۶۴
زمان انتشار: ۱۷:۲۴     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
در مجموع بازي‌هايي كه اين داور تهراني براي پرسپوليس سوت زده يك برد، يك باخت و 2 مساوي براي اين تيم به دست آمده و بيشتر از هر نكته‌اي اخراج‌هاي نوروزي توسط او در اذهان پرسپوليسي‌ها مانده است
عليرضا فغاني داور داربی تاكنون 4 بار براي پرسپوليس در ليگ يازدهم سوت زده است. فغاني در شيراز و بازي با فجرسپاسي براي پرسپوليس سوت زد كه آن بازي را قرمزها يك – 2 بردند و از لحاظ داوري هم مورد خاصي نداشت و فقط به كريمي يك كارت زرد داد.

به گزارش گل، اين داور پرسپوليس – سپاهان را هم سوت زد كه صفر – صفر تمام شد اما اخراج نوروزي توسط او بسيار بحث‌برانگيز بود. فغاني فصل قبل و در بازي برگشت پرسپوليس – مس هم نوروزي را بي‌دليل و فقط به خاطر اعتراض اخراج كرد تا به نوعي دشمن شماره يك او در ميان داوران شناخته شود.

فغاني بازي با راه‌آهن را هم سوت زد كه يك – يك مساوي شد. وي در اين ديدار يك پنالتي براي پرسپوليس گرفت و از صحنه‌اي كه راه‌آهني‌ها اعتقاد به پنالتي داشتند عبور كرد. فغاني اولين بازي سرخ‌ها در نيم فصل دوم را هم سوت زد كه اين بار براي پرسپوليس «آمد» نداشت. فغاني در آن مسابقه يك پنالتي براي ملوان گرفت تا سرخ‌ها در انزلي 2-صفر ببازند و دنيزلي در گام اول ناكام بماند.

بدين ترتيب در مجموع بازي‌هايي كه اين داور تهراني براي پرسپوليس سوت زده يك برد، يك باخت و 2 مساوي براي اين تيم به دست آمده و بيشتر از هر نكته‌اي اخراج‌هاي نوروزي توسط او در اذهان پرسپوليسي‌ها مانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها