کد خبر: ۳۷۵۴۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
جماعتی: دروغ گفتند و شخصیتم را زیر سوال بردند
مدافع تیم فولاد خوزستان علیه مدیریت باشگاه اظهارات تندی را بیان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، مهرداد جماعتی که در این فصل نتوانست زمان زیادی برای فولاد بازی کند و اختلافات زیادی هم با مسئولان باشگاه داشت، در گفت و گویی با "ورزش سه"، درباره مشکلات و ناملایتی هایی که در حقش شده است، صحبت کرده است. این گفت و گو در ادامه از نظرتان می گذرد:


از اول مرا نمی خواستند
مشکلات من با باشگاه فولاد از روز قراردادم آغاز شد. در آن روز فولادی ها برای عقد قرارداد با من کمی سفت گرفتند و شروطی برای من گذاشتند که باید بو می بردم باشگاه من را نمی خواهد و بهانه گیری می کند. من این موضوع را نفهمیدم. با خودم می گفتم فولاد تیم شهرم است و برای تیم چند سال زحمت کشیدم. قبول کردم و قرارداد بستم. همه شروط باشگاه را نیز پذیرفتم.


شخصیتم را زیر سوال بردند
وقتی به تمرینات آمدم، شان و شخصیت مرا را روز به روز و هفته به هفته زیر سوال بردند. هرروز یک اتفاق جدید رخ داد. اول کاپیتانی را از من گرفتند، بعد از ترکیب دورم کردند، بعد از لیست 18 نفره کنار رفتم. خیلی مرا اذیت کردند. با این حال همه اتفاقات را قبول کردم و چیزی نگفتم. ساکت بودم چون فکر می کردم نباید برای تیم شهرم حاشیه درست کنم.


به دروغ گفتند جماعتی مصدوم است
زمان گذشت تا فهمیدم برخی دارند از سکوت من سوءاستفاده می کنند. از گوشه و کنار فهمیدم برخی هواداران به باشگاه زنگ می زنند و می پرسند چرا جماعتی بازی نمی کند که آقایان جواب می دادند مهرداد مصدوم است. این دروغ بزرگ خیلی به من فشار آورد. آقایان در مصاحبه های خود هم به دروغ می گفتند جماعتی مصدوم است که بازی نمی کند. به بهانه مصدومیت می خواستند تخریبتم کنند. در این شرایط من هم نتوانستم ساکت باشم و با انتشار پستی در اینستاگرامم از خودم دفاع کردم و گفتم مصدوم نیستم و بازی نکردنم به صلاح مربی است. من 7 ماه بدون مشکل با تیم تمرین کردم و هیچ آسیب دیدگی نداشتم.


به خدا واگذارشان کردم
متاسفانه طوری با من رفتار کردند که خودم هم تعجب می کنم. تمام کسانی که پشت سرم حرف زدند را به خدا واگذار کردم و الان هم یک گوشه و کنار برای خودم تمرین می کنم تا فصل جدید بتوانم به همه نشان دهند در استفاده نکردن از من اشتباه کردند.


از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم
در 4، 5 سال اخیر من از استقلال، پرسپولیس وتیم های بزرگ پیشنهادهای زیادی داشتم اما به خاطر اینکه به تیم شهرم تعصب داشتم، ماندم ولی به این مساله نگاه نکردم که چه بلایی سر کاملی مفرد، رضا نوروزی، آرش افشین و ... آوردند. با این حال مشکلی با کسی ندارم و ناراحت هم نیستم. از هواداران خوب فولاد تشکر می کنم که حمایتم کردند. دست تک تک هواداران فولاد را می بوسم وامیدوارم در آینده الطاف آنها را جبران کنم. من همه را به خدا واگذار کردم و انشاءالله سال آینده با قدرت برمی گردم و در تیم دیگری کارم را دنبال می کنم.


به زور مرا نگه داشتند
نیم فصل لیگ برتر چند مربی به من زنگ زدند و چند تیم هم درخواست کتبی به باشگاه فولاد فرستادند تا رضایتنامه ام صادر شود. اول باشگاه موافقت کرد اما وقتی موضوع رسانه ای شد برخی هواداران به باشگاه زنگ زدند و باشگاه هم دیگر رضایتنامه ام را صادر نکرد. می گفتند اگر تو بروی حاشیه درست می شود و هرچه زور زدم تا رضایتنامه بگیرم هم فایده نداشت. واقعا مرا اذیت کردند و به زور در فولاد نگهم داشتند.


قطعا در فولاد نمی مانم
سال بعد قطعا در فولاد نمی مانم. از همین حالا دنبال تسویه حساب با باشگاه فولاد هستم و امیدوارم بتوانم از شرمندگی هواداران فولاد دربیایم. من می خواهم در تیم جدید خودم را اثبات کنم و همه بفهمند همان مهرداد جماعتی گذشته و حتی بهتر از او هم هستم.


مدیریت فولاد همیشه اینطور است
متاسفانه این اتفاقات از سوی باشگاه فولاد امسال فقط برای من رخ نداد. خانزاده، بدرلو، شریفات و چند نفر دیگر هم بودند. کلا مدیریت باشگاه فولاد همیشه اینطور بوده است. وقتی مدیرعامل عوض می شود، نفر جدید با قدیمی ها به مشکل می خورد و می رود بازیکنان جدید می آورد که بگوید اینها بازیکنان من هستند. من تازه 26 سال سن دارم و شک ندارم موفق تر از قبل خواهم بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها