کد خبر: ۳۷۵۳۵۸
زمان انتشار: ۱۷:۳۵     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد، افزود: برای همین توصیه داریم، کسانی که پارکینگ مسقف دارند خودروهای خود را در پارکینگ مستقر کنند تا در صورت وقوع تگرگ خسارتی به دنبال نداشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 ، احد وظیفه در گفت‌وگویی گفت:‌ از اواخر ساعات امروز سه‌شنبه و قبل از ظهر فردا شاهد بارش باران در کل حوزه‌های استان تهران خواهیم بود.

وی افزود: بارش‌ها ابتدا ارتفاعات استان تهران و سپس کل تهران را دربرخواهد گرفت و در شرق و شمال استان شدت بیشتری خواهد داشت.

وظیفه با بیان اینکه انتظار می‌رود این بارش‌ها توام با رگبار و رعد و برق باشد، گفت: در ارتفاعات شمال تهران و در دره‌های این حوزه و به ویژه در بخش‌های شرقی مثل حوزه جاجرود و فیروزکوه احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد که اخطاریه مربوط به آن روز گذشته منتشر شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در این بازه زمانی احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد، افزود: برای همین توصیه داریم، کسانی که پارکینگ مسقف دارند خودروهای خود را در پارکینگ مستقر کنند تا در صورت وقوع تگرگ خسارتی به دنبال نداشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها