کد خبر: ۳۷۴۶۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
هفته بیست‌ و‌ نهم لیگ برتر فوتبال کشور
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همانند سال گذشته در تهران به دنبال پیروزی برابر استقلال است.

به گزارش پایگاه 598، در هفته بیست‌ و‌ نهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا یکشنبه 19 اردیبهشت تیم تراکتورسازی تبریز در تهران به مصاف استقلال صدرنشین می‌رود.

استقلال تهران که هفته گذشته صدر جدول را از پرسپولیس گرفت، برای قهرمانی در لیگ برتر به هر 6 امتیاز دو بازی باقیمانده خود نیاز داشته و برای پیروزی و کسب سه امتیاز به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

در آن سو تراکتورسازی نیز آخرین امید کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا را در کسب عنوان چهارمی لیگ دنبال می‌کند و انگیزه‌ای جز پیروزی برابر استقلال ندارند تا از تعقیب کننده سایه به سایه خود نفت تهران پیشی گیرند.

بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.

در پایان هفته بیست‌ و‌ هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم استقلال تهران با 51 امتیاز در حالی در صدر قرار دارد که دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران نیز 51 امتیازی بوده و تنها تفاضل گل بهتر استقلال تهران را در رده اول قرار داده است.

تراکتورسازی تبریز نیز با 45 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نفت تهران در مکان چهارم ایستاده است.

جدال قلعه‌نویی و مظلومی

امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی دو بازیکن دهه 60 تیم استقلال تهران بوده و به نوعی از نسل طلایی آبی‌های تهران به شمار می‌روند. این دو در کسوت مربیگری سابقه چندین بار رویارویی با یکدیگر را با تیم‌های مختلف داشته‌اند. سه بار هم این دو مربی با تیم‌های فعلی خود برابر هم قرار گرفته‌اند.

در شهریور سال 90 تیم تراکتورسازی تبریز با هدایت امیر قلعه‌نویی در تهران با نتیجه 3 بر 2 استقلال مظلومی را مغلوب کرده بود.

در بهمن همان سال استقلال تهران در حالی در تبریز با دو گل برابر تراکتورسازی به پیروزی رسید که اشتباهات فاحش ترکی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

دو تیم در بازی رفت این فصل هم به مصاف هم رفتند که بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

حالا باید منتظر ماند و دید که تلاش دو مربی در چهارمین مصاف با یکدیگر چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها