کد خبر: ۳۷۴۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
پس از انتشار گزارشی در پایگاه خبری "بی باک" تحت عنوان " لیست سهمیه بندی جبهه متحد اصولگرایان در تهران" رسانه های حامی جبهه متحداصولگرایی این خبر را تکذیب کردند و مسئول روابط عمومی این جریان در اینباره اظهار داشت: هیچ سهمیه‌ای برای هیچ گروه و فردی در جبهه متحد اصولگرایان مطرح نیست.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بنابر برخی شنیده ها، نحوه سهمیه بندی جبهه متحد اصولگرایان بدین صورت خواهد بود: 8 نفر سهمیه دو حزب ایثارگران و رهیویان انقلاب اسلامی ؛ 8 نفر سهمیه جریان موسوم به ائتلاف امام و رهبری؛ 4 نفر سهمیه آقای محمد باقر قالیباف؛ 4 نفر سهمیه آقای دکتر لاریجانی؛ و 6 نفر سهمیه جامعه روحانیت مبارز می باشد.

امّا مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به این گزارش "بی باک" مبنی تنظیم سهمیه‌ای لیست جبهه متحد اصولگرایان، مدعی شد: هیچ سهمیه‌ای برای هیچ گروه و فردی در جبهه متحد اصولگرایان مطرح نیست بلکه لیستی از اقشار اعم از روحانیون، بانوان و.. برای لیست مدنظر استکه بر این اساس تاکنون در مورد نامزدهای روحانی و بانوان فهرست جبهه متحداصولگرایان در تهران تصمیم گیری شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون در مورد 6 نامزد روحانی و 6 کاندیدای زن لیست جبهه متحد اصولگرایان بر اساس منشور اصولگرایی و سنجش های اجتماعی تصمیم گیری شده است.

توانگر بدون هیچ اشاره ای به حجم تخریبها و تهمت های رسانه ها و اشخاص حامی جریان متحد اصولگرایی علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی، این گزارش بی باک را خبرپراکنی و تخریب (!) قلمداد کرده و در مورد سهمیه بندی سیاسی جریان متحد اصولگرایان گفت: متاسفانه حجم تخریب و شایعه علیه جبهه متحد اصولگرایان بسیار سنگین و مشکوک است به طوری که گویی یک مرکز عملیات روانی صرفا برای تخریب جبهه متحد شکل گرفته است!

البته بی باک آمادگی دارد برای بیدار شدن این دوستان، از میان دهها مرکز تخریبی و لجن پراکنی مشکوک و سازماندهی شده علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حداقل یک آدرس مرکز عملیات روانی علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی واقع در خیابان شهید مفتح جنوبی را به این دوستان با کروکی کامل و تعدا نفرات و میزان هزینه های مصروفه ارائه دهد.

وی با نادیده گرفتن موج تهمت ها و تفرقه افکنی های حامیان جبهه متحد اصولگرایان مدعی شد : جبهه متحد برای حفظ وحدت و همگرایی اصولگرایان و حفظ گفتمان انقلاب اسلامی بنایی برای پاسخگویی به این تخریب‌ها و شایعات را ندارد.

مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: آنچه در جبهه متحد در انتخاب نامزدها مهم تلقی می شود پایبندی به معیارهای اصولگرایی و مقبولیت است. افرادی که تاکنون در موردشان تصمیم گیری شده نامزدهایی هستند که تطبیق بالایی با معیارها و ملاک‌هایی چون ولایتمداری، تدین، تخصص و تجربه، کارآمدی،کلان نگری، تحول خواهی، عدالت‌خواهی، ساده زیستی، استکبار ستیزی، ضد فسادبودن، ضد انحراف بودن و فتنه ستیز بودن را دارند.

به هر حال امیدواریم؛ این واژه های انقلابی متعددی که توسط وی عنوان شده است، با مفهوم حقیقی مدنظر قرار گیرد و سهمیه های انتخاباتی تکذیب شده این جریان علی رغم همه ادعاها، سر ماه در کارت احزاب و گروه های این جریان نباشد تا دامنه اختلافات داخلی احزاب و اشخاص این جریان بیش از این به رسانه ها کشیده شود و این جریان ملاک و معیارش را تنها ولایتمداری حقیقی قرار دهد که همه واژ ه های زیبا و فطرت پسند در آن جا دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها