کد خبر: ۳۷۴۳۱
زمان انتشار: ۰۳:۰۹     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
در فاصله 24 ساعت تا شهرآورد 74 نگاه هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال معطوف به کاپیتان شان است.
در دو، دربی گذشته، همه از دو بازیکن و دو کاپیتان تیم های استقلال و پرسپولیس به عنوان ستاره های شهرآورد نام می بردند، اما با رفتن مجیدی، حالا همه نگاه ها به سمت شماره هشت و کاپیتان جدید آبی هاست.
مجتبی جباری هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال که در چند بازی اخیر و در غیاب فرهاد مجیدی بیشتر بار استقلال را بر دوش خود کشیده و برای آبی ها گلزنی می کند و در زمین مسابقه فرمانداری می کند، حالا هواداران استقلال همه امیدشان در غیاب بازیکنانی چون فرهاد مجیدی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری فقط و فقط به شماره هشت و کاپیتان تیمشان است تا مثل دربی جام حذفی یک تنه قرمزها را با شکستی سنگین تحمیل کند.
اما در طرف مقابل با اضافه شدن مهدوی کیا و حضور جواد کاظمیان بعد از غیبت در دربی های گذشته و آمادگی مهرداد اولادی و بازگشت هادی نوروزی و بازی امیدوارانه محمد نوری، اما هنوز همه نگاه و دل طرفداران قرمز به جادوگرشان خوش است. جادوگری که در بازی قبلی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، بهترین نمایش فصلش را به نمایش گذاشت و با بازی درخشانش، هواداران قرمز را در آستانه دلگرم کرد که بعد از چندین باخت به استقلال حداقل بتواند برای پرسپولیس کاری انجام دهد.
علی کریمی که در نیم فصل دوم به غیر از بازی با ملوان که محروم بود، در بقیه بازی ها یا گلزنی یا برای هم تیمی هایش گل سازی فراهم کرده، در دو داربی قبلی، چندان موفق نبود و زیر سایه درخشش مجتبی جباری قرار گرفت که در هر دو مسابقه ستاره میدان بود. این بار اما مجتبی بعد از گلزنی مقابل تراکتور، از کشیدگی رباط پا رنج می برد و شاید در بازی حساس پنجشنبه غایب بزرگ آبی ها باشد که البته پرسپولیسی ها این خبرسازی را بلوف اردوی آبی پوشان می دانند. در فاصله 48 ساعت تا شهرآورد 74 همه نگاه معطوف به دو شماره هشت آبی و قرمز و دو کاپیتان آبی و قرمزهاست که بتوانند برای تیم هایشان ستاره باشند. باید منتظر ماند و دید که کدام تیم موفق عمل خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها