کد خبر: ۳۷۴۱۵
زمان انتشار: ۰۲:۰۴     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
قاسم روانبخش عضو شوراي مركزي جبهه پايداري گفت: جزوه 80 صفحه اي ارتباطي با جبهه پايداري ندارد اما برخي ها آن را به جبهه پايداري منتسب كرده و به پايداري هجمه كردند، بهتر است اين جزوه را مطالعه و سپس موضع گيري كنند.
وي در جلسه هفتگي جامعه وعاظ گفت: فكر مي كنيم افراد و سايت هايي كه به بخشي از اين جزوه استناد مي كنند رفتارشان درست نيست و بهتر است جزوه را كه از سوي دانشجويان عزيز تهيه شده، مطالعه كنند.
مشخص شدن كانديداهاي جبهه متحد
تا يك هفته آينده
منوچهر متكي دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان گفت: رقيب اصلي در انتخابات نهم سلطه جهاني و بيرون از مرزهاي كشورمان است و اين رقيب همانند تمامي دوره هاي انتخاباتي در ايران، با كل بحث انتخابات مخالف است و استراتژي آن نيز كاهش مشاركت مردم در برگزاري انتخابات است.
متكي ادامه داد: دنباله هاي داخلي آن نيز به دنبال سناريوي مشاركت كمتر از 30درصد هستند تا بعدها در مجامع بين المللي مشروعيت نظام را مورد سؤال قرار دهند.
وي در همايش اصولگرايان يزد رخداد انتخابات را از دلايل داخلي كشور در بحث تشديد فشارهاي آمريكا عليه ايران برشمرد و افزود: يكسري اتفاقات مانند افزايش قيمت ها در بازار سكه و ارز نيز شرايطي مهيا كرد تا آمريكا از اين طريق در جهت كاهش مشاركت مردم در انتخابات تلاش نمايد.
متكي در بخش ديگري از سخنانش از تكميل ليست كانديداهاي جبهه متحد اصولگرايان تا يك هفته آينده خبر داد و گفت: كانديداهاي ليست اين دوره براساس نتايج نظرسنجي از مردم مشخص خواهد شد و برخلاف مجلس هشتم، ملاك انتخاب نفرات ليست نظرات شخصي شوراي مركزي بود.
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها