کد خبر: ۳۷۴۰۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۴     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
ارگان رسمي سازمان سيا با اذعان به ورشكستگي گروهك تروريستي منافقين، مسئوليت سرنوشت خفت بار اين سازمان را به دوش مسعود رجوي انداخت!
اين رفتار منصفانه راديو فردا با سازمان و سركردگان آن در حالي است كه سران اين گروهك، مزدوران چشم و گوش بسته و مطلقاً مطيع سازمان سيا بوده اند و به دستور سيا و موساد وارد فازهايي نظير اردوكشي خياباني، بمب گذاري و ترور و مقابله علني با جمهوري اسلامي شدند.
با اين حال راديو فردا در گزارشي اعلام كرد: مسعود رجوي اشتباه بزرگ و مهلك را مرتكب شد و از دل هر اشتباه، اشتباه ديگري بيرون آمد. اشتباه استراتژيك اول، يك همكار خارج نشين نشريات زنجيره اي از تحقير خود توسط آمريكايي ها خبر داد.
آغاز مبارزه مسلحانه با جمهوري اسلامي است. بعد از 30 خرداد 60 و دقيقاً بعد از هفت تير 1360 با انفجار حزب جمهوري اسلامي اين نوع استراتژي با كشته شدن موسي خياباني، نفر دوم سازمان، در 19 بهمن همان سال يعني شش ماه بعد از آغاز مبارزه مسلحانه كشته شدن قريب به اتفاق كادرهاي مسئول سازمان در ارديبهشت ماه سال 61 به شكست و پايان خودش رسيد.
راديو فردا از قول يك عضو جدا شده مركزيت سازمان گفت: رفتن به خارج از كشور و وارد شدن به بازي هاي لابي گري با قدرت هاي مسلط سرمايه داري جهاني اروپايي-آمريكايي، دومين اشتباه بزرگ رجوي بود. شكست در اين مسئله باعث زمينه سازي انقلاب ايدئولوژيك در سازمان مجاهدين شد. با خروج بني صدر از شوراي ملي مقاومت و قاسملو از حزب دمكرات كردستان ايران و همچنين شماري از شخصيت هاي ملي گرا و چپ، شكست سياسي هم در اروپا تكميل شد و بنابراين تنها راه غير دموكراتيك در پيش پاي رجوي، رفتن به عراق بعد از اين شكست هاي سه گانه بود.
سعيد شاهسوندي اضافه كرد: سازمان پس از عزيمت به عراق، به كمك ارتش صدام، اقدام به تشكيل ارتش آزاديبخش كرد. اين سازمان نظامي علاوه بر درگيري هاي مرزي و اعزام تيم هاي عملياتي به درون خاك ايران در سال 1367 اقدام به انجام سه عمليات نظامي نسبتاً بزرگ عليه جمهوري اسلامي به نام هاي «آفتاب»، «چهلچراغ» و «فروغ جاويدان» كرد. عمليات آخر، با عمليات متقابل مرصاد از سوي جمهوري اسلامي، به يك شكست نظامي براي سازمان تبديل شد.
راديو فردا همچنين از قول مجيد محمدي (از منافقين و اعضاي فراري حلقه كيان كه به روش هاي جديدتر، شيوه مزدوري علني و جاسوسي براي آمريكا را به طور علني مطرح مي كند) گفت: استراتژي هاي رجوي، سازمان مجاهدين را منزوي تر كرد و ابزاري به دست حكومت براي سركوب اپوزيسيون داد.
سعيد شاهسوندي هم گفته است: واقعيت اين است و سازمان و آقاي رجوي مي دانند كه به هر حال عراق جديد، ديگر عراق زمان صدام نيست و ديگر نمي تواند جايي براي ماندن آنان باشد.
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها