کد خبر: ۳۷۳۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
مركز خبر حوزه، این مرجع تقلید روز سه شنبه در دیدار جمعی از سپاهیان پادگان فاطمة الزهراء(س) و جمعی از پرسنل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال 'جهاد اقتصادی'، افزود: تحریم دشمنان در اراده ملت ایران خللی ایجاد نخواهد كرد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه گفت: مستكبران كشورهایی مانند آمریكا، فرانسه، انگلیس و آلمان و نهادهایی چون اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب هستند، زیرا اتحادیه عرب هم در راستای منافع آمریكا و برای آنها كار می‌كند، اما همه اینها روز به روز ضعیف تر و ذلیل تر خواهند شد تا اینكه استكبار بطور كلی از جهان برچیده شود.

وی با اشاره به تحولات كشورهای اسلامی، گفت: آل سعود و آل خلیفه همه دست نشانده آمریكا هستند و در مقابل فریاد عدالت طلبی مردم سقوط خواهند كرد.

این مرجع تقلید به حضور رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه جوانان و بیداری اسلامی اشاره و بیان كرد: یكهزار و 200 جوان از 73 كشور دنیا با حضور در این اجلاسیه، با اشتیاق فراوان به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش دادند و اینها همه نشان از آن دارد كه بزودی دیكتاتورها و مستبدان سقوط می‌كنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اسلام با بیكاری مخالف است، به همین دلیل باید انسان شغلی برای خود انتخاب كند، اما به این نكته هم باید توجه كرد كه شغل هر كس تاثیر مستقیم در روحیه او خواهد داشت.

آیت الله نوری همدانی خطاب به سپاهیان و پرسنل وزارت دفاع حاضر در جلسه، گفت: به خاطر شغلی كه دارید، شكرگزار خداوند باشید زیرا سر و كار شما با جهاد است، امری كه قرآن و پیامبران الهی سفارش زیادی در باره آن دارند.

وی با بیان اینكه جهاد با جنگ متفاوت است، اضافه كرد: طبق آیات قرآن جنگها برای كشور گشایی‌ها ست، اما جهاد یعنی كاری كه با آن نام اسلام و ارزشهای اسلامی اعتلا یابد.

این مرجع خطاب به سپاهیان گفت: كار جهادی شما در شرایطی كه بسیاری از كشورهای اسلامی و غیر اسلامی دنیا از ظلم و ناعدالتی دیكتاتورهای دست نشانده مستكبران جهانی به ستوه آمده اند، می‌تواند الگو باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها