به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي همسويي با بانکداري بين
المللي، جلب رضايت و تامين رفاه مشتريان و همچنين صرفه جويي در وقت و
هزينه هموطنان گرامي، توسعه و ارتقاء سيستم هاي الکترونيکي را در دستور کار
قرار داده است. براين اساس با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کيفيت
بالاي سيستم سپهر، استقبال مردم از اين سيستم همواره زياد بوده است.
بر
اساس اين گزارش پایان فروردين ماه سال ١٣٩٥ بالغ بر ٤٤ ميليون و ٣٠٠ هزار
حساب الکترونيکي توسط هموطنان و مشتريان درشعب بانک صادرات ايران افتتاح
شده است که از اين نظر بانک متبوع رکورددار نظام بانکي کشور به حساب مي
آيد.
لازم به ذکراست سيستم سپهر بستري مناسب براي ارايه انواع خدمات
بانکي آنلاين است و اين بانک به منظور صرفه جويي در وقت، هزينه مشتريان و
جلوگيري از اتلاف هزينه هاي ملي ناشي از چاپ اسکناس، حجم ترافيک و آلودگي
هوا، خدمات جديد بانکي شامل: صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، بانکداري اينترنتي، همراه
بانک و ساير خدمات خود را صرفاً از طريق اين سيستم الکترونيکي که قابليت
استفاده به صورت غيرحضوري را نيز دارند، عرضه مي نمايد.
گفتني است سيستم
سپهر اين بانک در طي اسفندماه ١٣٩٤ بالغ بر ٨٧٦ميليون تراکنش مالي را با
موفقيت انجام داده و ميانگين تعداد تراکنش هاي روزانه سيستم سپهر نيز حدود
٢٤ ميليون بوده است که حاکی از رشد١٧ درصدی در مشابه با ماه مشابه سال قبل
میباشد.