کد خبر: ۳۷۳۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
تعدی رژیم آل‌خلیفه پس از یک‌سال از آغاز انقلاب مردم بحرین به مساجد و قرآن همچنان ادامه دارد اما در طرف دیگر شیعیان بحرین در تلاش برای حفاظت از این مساجد نسبت به حصارکشی و حضور مداوم در آنها اقدام کرده‌اند.

فارس، در جدیدترین اقدام مزدوران رژیم آل‌خلیفه برای دومین بار به مسجد سیده زینب(س) در میدان شماره 7 شهر «حمد» حمله کرده و با پرتاب دو کوکتل مولوتوف به داخل مسجد به آن آسیب وارد کردند.

این حادثه در مسجد سیده زینب در حالی رخ داده است که شیعیان در حال اقامه نماز صبح در این مسجد بوده‌اند که پس از این حمله به پلیس شکایت کردند.

در همین حال یک صفحه فیسبوک با عنوان «شبکه‌های ماهواره‌ای شیعی/دو» با انتشار تصویری از سوزانده شدن قرآن و اسماء الحسنی در یکی از محلات منامه خبر دادند.

بنابر نوشته این صفحه، مزدوران آل‌خلیفه صندوق‌های مخصوص موجود در خیابان‌های منامه برای جمع‌آوری «اسماء الحسنی» و «آیات قرآن» را به آتش کشیده‌اند.

* حصار کشی مساجد تخریب شده برای حفاظت از آن‌ها

در همین حال، مردم بحرین در حالی که برخی مساجد بحرین با خاک یکسان شده و از آنها چیزی باقی‌نمانده است در تلاش برای حفاظت از این مساجد اقدام به حصار کشی و حضور مداوم در آنها کرده‌اند.

ده‌ها مسجد در بحرین قرار است در طرح حصار کشی نشانه‌گذاری شده و در پنج وقت در آنها نمازگزارده شود تا رژیم آل‌خلیفه نتواند آنها را غصب کرده و به مکانی دیگر تغییر هویت دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها