کد خبر: ۳۷۳۳۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
یک جوان ایرانی که مدتی طولانی در کمپ پناه‌جویان جزیره نائورو حبس بود، در اعتراض به شرایط بد مهاجران خود را به آتش کشید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یک جوان ایرانی که برای دریافت پناهندگی استرالیا به این کشور سفر کرده و مدتی طولانی در کمپ پناه‌جویان در جزیره نائورو حبس می‌شد، در اقدامی اعتراضی خود را به آتش کشید.

به نوشته گاردین، امید که یک جوان 23 است در زمانی که نمایندگان کمیساریای عالی پناه‌جویان سازمان ملل در حال بازرسی از کمپ پناه‌جویان بودند، در اعتراض به حبس طولانی مدت در این جزیره خود را به آتش کشید.

وی بعد از این اقدام به بیمارستان نائورو منتقل شد اما در شرایط جسمی وخیمی به سر می‌برد. «پیتر داتون» وزیر مهاجرت استرالیا گفت پروازی برای انتقال وی به استرالیا برای درمان ترتیب داده شده است اما  ادامه داد که ظاهرا شرایط جسمانی این جوان ایرانی اصلا خوب نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
badri
United States
۰۷:۳۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
((یک جوان ایرانی که مدتی طولانی در کمپ پناه‌جویان جزیره نائورو حبس بود، در اعتراض به شرایط بد مهاجران خود را به آتش کشید.
به نوشته گاردین، امید که یک جوان 23 است در زمانی که نمایندگان کمیساریای عالی پناه‌جویان سازمان ملل در حال بازرسی از کمپ پناه‌جویان بودند، در اعتراض به حبس طولانی مدت در این جزیره خود را به آتش کشید))
خدایا تا کی ؟؟؟ این نسل سوم انقلاب هست که به هوای زندگی بهتر آواره دیار غربت و این سرنوشت میشود . چرا ؟؟؟؟
چند نسل دیگر باید فدا شوند تا مسولین جمهوری اسلامی ایران دریابند که بهترین تبلغ دین شایسته سالاری است .
همه چه کا فر و مسلمان و بودا یی و یهودی و غیره فرزندان این مرز و بومند که برای زندگی وحیات و عزت آنها باید برنامه دا شت و تلاش کرد
کسی مخالف سفر ایرانیان نیست اما به شکل قانونی .
هندی ها و چینی ها در همه جای دنیا پراکنده اند از جمله اینجا امریکا
اما هیچ کدام به شکل پناهجو نمیاند خیلی هاشون با ویزای کار میاند و بعد از مدتی بر میگردند
خدا را شا هد میگیرم سال ۵۳ تازه کنکور قبول شده بودم برادرم از آلمان به ایران آمد به من گفت بیا آلمان همین رشته را بخون گفتم نه
درس نخون ها میاند خارج کشور درس میخونند من همین جا میمانم چرا بعد از انقلاب که فارغ التحصیل هم شده بودم باید زندگی در غربت
را انتخاب کنم بنده نسل اول انقلا ب هستم این هم نسل سوم و چهارم آدم به خدا گریه اش میگیره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها