کد خبر: ۳۷۳۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
سیاوش قاسمی به تازگی در فیلم تلویزیونی «تهرانپارس» در سه نقش عادل فردوسی‌پور، علی دایی و عباس غزالی (بازیگر سریال «وضعیت سفید») ظاهر شده است.

«سیاوش قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: قرار بود بعد از رفتن سامان گوران از «خنده بازار» من شخصیت عادل فردوسی‌پور را در آیتم 90 بازی کنم که به پیشنهاد یکی از کارگردان‌ها که نامش را نمی‌برم، وارد این مجموعه نشدم. بعد قرار شد نقش بازیگر وضعیت سفید «عباس غزالی» را در این مجموعه بازی کنم که در آن زمان مشغول بازی در سریال دیگری بودم، به هرحال در فیلم «تهرانپارس» به کارگردانی صالح دلدم در سکانسی از فیلمجای همه این شخصیت‌ها (علی دایی، عادل فردوسی‌پور و عباس غزالی) بازی می‌کنم. امیدوارم دوستانی که به جای‌شان بازی می‌کنم با نظر باز به این قضیه نگاه کنند.

 

به گزارش فارس، در فیلم تلویزیونی «تهرانپارس» بازیگرانی چون گیانوش گرامی، صالح دلدم، پروین میکده، محمدر‌ضا رهبری و ... ایفای نقش می‌کنند.

تله‌فیلم «تهرانپارس» که این روزها مراحل تصویربرداری و تدوین را همزمان طی می‌کند، برای پخش در ایام نوروز تدارک دیده شده است.

این تله‌فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی صالح دلدم تولید می‌شود که این روزها آرمین طهماسبی در حال تدوین و صداگذاری آن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها