کد خبر: ۳۷۲۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
شرایط و تعهدات بیمه زائران عمره 91 - 90 اعلام شد و بر این اساس در صورت فوت هر یک از عمره‌گزاران بیمه‌شده، غرامت عمر به مبلغ 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود.
فارس، پوشش‌های بیمه زائران عمره سال 90 ـ 91 اعلام شد که در بخش بیمه درمان، عمر و حوادث در صورت فوت به هر علت هر یک از بیمه‌شدگان، غرامت عمر به مبلغ 100 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

در صورت بروز حادثه منجر به نقص عضو تا سقف 100 میلیون ریال و در صورت بروز حادثه منجر به از کارافتادگی دائم و کامل پرداخت غرامت به مبلغ 100 میلیون ریال پرداخت می‌شود.
 
در صورت بستری شدن هر یک از بیمه‌شدگان در مراکز درمانی ایران به علت بیماری یا حادثه پرداخت غرامت تا سقف 80 میلیون ریال پرداخت می‌شود مشروط بر اینکه بیمار در بیمارستان‌های مرکز پزشکی حج ( اعم از بیمارستان‌های ایرانی یا بیمارستان‌های طرف قرارداد) پذیرش و جهت ادامه درمان نیاز به بستری در بیمارستان‌های داخل کشور داشته باشد و از طریق مرکز پزشکی حج معرفی شوند‌.

در صورتی که زائرین بیمار یا حادثه دیده که از عربستان به ایران منتقل شود برای ادامه درمان نیاز به استفاده از خدمات سرپایی همچون فیزیوتراپی یا رادیولوژی یا اینکه به جهت طول درمان در مقاطع مختلف نیاز به استفاده از خدمات درمانی داشته باشند تا پایان درمان تحت پوشش هزینه‌های درمان سرپایی بوده و تا سقف 8 میلیون ریال جبران خسارت خواهد شد‌.
 
هزینه مراجعت زائر بیمار‌، مصدوم و یا فوت شده به شهر محل اعزام تا سقف 4.5 میلیون ریال ریال پرداخت می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها