کد خبر: ۳۷۲۸۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
در فاصله ۳ هفته به پایان لیگ پانزدهم
شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم با تساوی در بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند.

به گزارش پایگاه 598، فوتبالیست‌های صبای قم برای دهمین بازی در دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از کسب پیروزی در مقابل حریفان لیگ برتری محروم ماندند تا بدین‌ترتیب عملا بختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا نداشته باشند.

صبای قم که امیدوار بود در مصاف با نماینده آسیایی فوتبال کشورمان یعنی ذوب‌آهن اصفهان بهترین نتیجه را کسب کرده و با شکست رقیب اصفهانی خود هم از نظر امتیاز با این تیم برابر شود و هم اینکه بخت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای خود احیا کند عملا این بخت را از دست داد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان خود ذوب‌آهن اصفهان را با تساوی متوقف کرد تا از فولاد شهر با کسب یک امتیاز نتیجه خوبی به دست آورده باشد اما این یک امتیاز هیچ کمکی به صبا برای صعود در جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم نکرد.

شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم در آخرین روز از دیدارهای هفته دوازدهم از دور برگشت لیگ پانزدهم و در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بودند و در پایان میزبان خود را با تساوی یک بر یک متوقف کردند تا دوازدهمین تساوی این فصل را کسب کنند.

فوتبالیست‌های صبای قم در این دیدار که به میزبانی اصفهانی‌ها در ورزشگاه فولاد شهر و به قضاوت محمدرضا فغانی برگزار شد در نیمه نخست یک گل از تیم ذوب‌آهن اصفهان دریافت کردند اما در نیمه دوم فرشید کریمی گل تساوی صبا را به ثمر رساند تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

صبای قم با کسب یک امتیاز از چهاردهمین میهمانی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 37 امتیازی شد و با این اندوخته همچنان در مکان هشتم جدول رده‌بندی ایستاده است تا روز نهم اردیبهشت ماه در قم میزبان سیاه‌جامگان باشد.

صبای قم که در 10 بازی از 11 مسابقه خود بعد از تعطیلات نیم‌فصل پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس در برابر حریفان خود طعم پیروزی را نچشیده‌اند اکنون در مکان هشتم جدول رده‌بندی هستند تا در سه هفته پایانی دو بازی خانگی و یک دیدار خارج از خانه دیگر برگزار کنند.

صبای قم در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور در قم میزبان تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان خواهد بود و بعد از بازی خارج از خانه برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته بیست و نهم، در هفته سی‌ام میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

نکته دیگر در خصوص صبای قم این است که این تیم با تساوی در مصاف با ذوب آهن اصفهان اکنون با کسب 13 تساوی در کنار دیگر تیم دارای 13 تساوی یعنی ذوب‌آهن اصفهان رکورددار تعداد تساوی در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها