کد خبر: ۳۷۲۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
با افزودن تبصره‌ای به اساسنامه جدید دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد
در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی با افزودن تبصره‌ای به اساسنامه جدید دانشگاه آزاد در صورت عدم ابلاغ حکم دانشجو از سوی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، این حکم از سوی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ خواهد شد.

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: بعداز ظهر امروز جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار می‌شود و یکی از دستورات این جلسه بررسی امضای حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد از سوی آیت‌الله هاشمی است.

وی افزود: در جلسه امروز و با توجه به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه روز گذشته با چند تن از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنان مصر است تا حکم ریاست فرهاد دانشجو را امضا نکند، مصوبه‌ای به اساسنامه دانشگاه آزاد اضافه می‌شود.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: در این مصوبه قید خواهد شد که در صورت عدم امضای حکم رئیس دانشگاه آزاد از سوی رئیس هیئت امنای این دانشگاه، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌تواند حکم ریاست دانشگاه آزاد را امضا و ابلاغ کند.

روز گذشته چند تن از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرده و در خصوص امضای حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جلسه‌ای برگزار کردند.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که در این جلسه حضور داشتند از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خواستند تا به رأی هیئت امنای دانشگاه آزاد و تائید حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد که یک حکم قانونی است، تمکین کرده و به عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، حکم فرهاد دانشجو را ابلاغ کند.

پس از چندین ساعت جلسه و بحث در این خصوص، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرده است که در حال حاضر حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد را امضا نمی‌کند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا این لحظه نظر قانونی اکثریت هیئت امنا دانشگاه آزاد و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد را نپذیرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
گویا ایشان عادت دارد که به خواست اکثریت توجهی نکند چون مطابق منافعش نیست مثل انتخابات سال 88 . حب قدرت و ریاست چها میکند خدا عاقبت همه را ختم به خیر گرداند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
دیگر بس است اقای جاسبی تورا خدا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
1% در مقابل 99% محکوم به شکست است.
دیدید آخرش احمدی نژاد دلاور ، بت شکنی کرد.
یادش بخیر این شعار:
احمدی بت شکن...بت بزرگو بشکن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها