کد خبر: ۳۷۲۴۹۵
زمان انتشار: ۰۱:۱۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس شورای عالی اصلاح‎طلبان گفت: یقیناً ریاست مجلس از فراکسیونی خواهد بود که اکثریت را داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدرضا عارف عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: موضوع کاندیداتوری ریاست مجلس دهم یکی از موضوعات آینده مجلس است و یقیناً ریاست مجلس از فراکسیونی خواهد بود که اکثریت را داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه باید ببینیم کدام فراکسیون اکثریت را دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیام مردم تغییر است بنده در خدمت مردم خواهم بود.
 
منتخب مردم تهران در مجلس دهم در خصوص مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با نشاط و جدیت بیشتری در این مرحله شرکت می‎کنند؛ مشارکت 55 الی 60 درصدی واجدین شرایط رای دادن را در مرحله دوم پیش‎بینی می‎کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
اري تغيير امانه ان چيزي كه مدنظراين اقاست بلكه تغييرازفتنه گراني كه دوباره با انواع شيادي همان غلط هاي دوران منحوس اصلاحات دراوردند سربالا اورده اند فكرمي كنند مردم از راه انقلاب برگشته اند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
فدای این همه تغییر بشم، اینقدر سرعت تغییرات تو این 3 سال زیاد بوده که من دیگه متوجه تغییرات نمیشم و تو حالت خلسه رفتم اینطوری متوجه شدم که بعضی ها چطور با هیچی زندگی می کنن ... من واقعا از دولت و حامیان محترم دولت سپاس گذارم که ما رو با واقعیات آشنا می کنند و ووعدهای غدایی اضافه ، و تفریحات پوچ رو از زنگی ما حذف می کنند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
آقای دکتر عارف! اصلاح طلبان و برخی دیگر شما را پل پیروزی های خود کرده اند و به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک که تارخ مصرف تان به پایان برسد شما را به صورت بدی طرد خواهند کرد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها