کد خبر: ۳۷۲۳۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش - استقلال خوزستان اگر قهرمان شود یا سهمیه قطعی لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد، آن وقت پیش‌بینی‌ها درباره جدایی عبدالله ویسی از این تیم هم باطل می‌شود.

جدایی ویسی از استقلال خوزستان زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که هیات مدیره سپاهان اعلام کرد این تیم اصفهانی فصل آینده را با یک مربی ایرانی آغاز خواهد کرد. این یعنی که عبدالله ویسی - سرمربی سه فصل اخیر استقلال خوزستان- که خودش هم پیش‌تر بازیکن سپاهان بوده و در اصفهان محبوبیت خاصی دارد، می‌تواند یکی از نزدیک‌ترین گزینه‌ها به نیمکت این تیم باشد.
موضوع اصلی اما اینجاست که استقلال خوزستان در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است و در بدبینانه‌ترین حالت- اگر قهرمان نشود و سهمیه نگیرد- می‌تواند از راه پلی‌آف خودش را به لیگ قهرمانان برساند که اگر این اتفاق بیفتد، آن وقت جدایی ویسی دیگر معنایی ندارد. گفته می شود آسیایی شدن استقلال خوزستان دقیقا همان اتفاقی است که ویسی را در این تیم ابقا خواهد کرد و دور از ذهن است که این مربی جوان تجربه حضور در لیگ قهرمانان را با مربیگری در تیم بحران‌زده اصفهان تاخت بزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها