کد خبر: ۳۷۱۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
دبیر سابق کمیته گردشگری سلامت کشور با بیان اینکه در کشور تایلند بیماری ایدز به دلیل مسائل غیر اخلاقی زیاد، موج می‌زند، گفت: توریست‌های این کشور عمدتاً به "توریست‌های دنبال مسائل غیراخلاقی" مشهور هستند.

سعید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: بخش اعظم توریست‌های دنیا هدفشان از گردشگری کسب لذت، تفریح و آرامش است و توریست‌ها در سنین بالا به دنبال بازدید از جاذبه‌های تاریخی کشورها برمی‌آیند.

 

وی در خصوص رتبه نخست ایران در آمار توریست کشور تایلند گفت: متأسفانه روند ورود گردشگران ایرانی به تایلند بر اساس اعلام سفیر این کشور بسیار بالاست.

 

دبیر سابق کمیته گردشگری سلامت کشور در ادامه افزود: شهرت گردشگری تایلند در دنیا، شهرت خوبی نیست و این کشور به دلیل بیماری ایدز و مسائل غیراخلاقی در سایر کشورها شهره است.

 

صدری با انتقاد از اینکه مسئولان سعی می‌کنند با سرپوش گذاشتن بر این موضوع، اصل آن را نادیده بگیرند، گفت: این موضوع هم مثل موضوع بیماری ایدز در کشور است که طی سال‌های گذشته مسئولان اصل آن را در کشور منکر می‌شدند اما حالا تازه به فکر افتاده‌اند تا درباره آن اطلاع‌رسانی کنند.

 

وی ادامه داد: مسئولان پیش از آنکه دیر شود به جای سرپوش گذاشتن باید فکری برای پیامدهای سفر مردم به این کشورهای خاص داشته باشند چون نه تنها ارز بسیاری از این طریق از کشور خارج می‌شود بلکه موجی از بیماری هم وارد کشور خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها