کد خبر: ۳۷۱۰۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
کارشناس رسانه گفت: رسانه‌های زنجیره ای به حقوق رسانه ای مردم و خوانندگان خود بی اعتنا هستند و این دست فریب‌کاری‌ها نشان دهنده‌ی ماهیت این روزنامه‌ها و مطبوعات است.


به گزارش پایگاه 598، قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره اشتباه فاحش روز گذشته‌ی رسانه‌های زنجیره ای در انعکاس صحبت‌های احمد توکلی گفت: سیاست رسانه‌های چپ این است که مرتباً مطالبی در رابطه با فساد در دولت گذشته منتشر کنند؛ بلکه بتوانند فساد و کوتاهی عملکرد خود را بپوشانند.


وی با بیان این‌که این اتفاق یک گاف بزرگ رسانه ای است، گفت: این رسانه‌ها برای رسیدن به قدرت حاضر به گفتن هر نوع دروغی هستند و سعی می‌کنند تا حتی نکات مثبت دولت گذشته را با بیانی متفاوت به نکات منفی تبدیل کنند.


این استاد دانشگاه و کارشناس رسانه ای با برشمردن برخی ویژگی‌های این رسانه‌ها از جمله تخریب رقبا، جعل مطالب و فریب افکار عمومی؛ افزود: این شیوه‌های انتشار اخبار بیشتر در رسانه‌های صهیونیستی دیده می‌شود. این در حالی است که این جماعت معلوم الحال متأسفانه همین تاکتیک را در قبال نیروهای مومن و انقلابی به کار می‌برند.


 قدیری ابیانه با اظهار تاسف نسبت به این اقدامات تخریبی گفت: رسانه‌های زنجیره ای به حقوق رسانه ای مردم و خوانندگان خود بی اعتنا هستند و این دست فریب‌کاری‌ها نشان دهنده‌ی ماهیت این روزنامه‌ها و مطبوعات است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها