کد خبر: ۳۷۰۵۷
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
آبي‌پوشان تهراني موفق شدند در پايان نيمه نخست ديدار برابر تراکتورسازي در تبريز، با نتيجه يک بر صفر و با گل مجتبي جباري، به پيروزي برسند.

     در پايان نيمه نخست ديدار تيم‌هاي استقلال و تراکتورسازي در چارچوب هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال، آبي‌پوشان با نتيجه يک بر صفر به رختکن رفتند. تک گل استقلال را در اين نيمه مجتبي جباري از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

دقيقه 20 و 21 بازيکنان تيم ميزبان مي‌توانستند دروازه استقلال را باز کنند اما در هر دو صحنه اين مهدي رحمتي بود که با واکنش خوبش مانع اين کار شد.

دقيقه 25 تراکتورسازي روي يک سانتر بلند مي‌توانست صاحب گل شود اما توپ با گذشتن از روي سر همه بازيکنان به خارج از زمين رفت.

دقيقه 36 احسان حاج صفي با عبور از دو مدافع آبي پوش توپ خوبي را بر روي دروازه ارسال کرد. اين توپ در حالي که از رحمتي هم گذشته بود به ابراهيمي رسيد اما اين مهاجم نتوانست در زمان مناسب ضربه سر تمام کننده را بزند تا دروازه خالي استقلال باز نشود.

دقيقه 39 برخورد ابراهيمي با فريدون زندي باعث شد بازيکن استقلال دقايقي روي زمين دراز بکشد اما ابراهيمي که با کارت زرد داور هم روبه‌رو شده بود، با زندي درگيري لفظي پيدا کرد تا لحظاتي فضاي ورزشگاه متشنج شود.

دقيقه 41 استقلالي‌ها مي‌توانستند روي کرنري که خسرو حيدري به روي دروازه فرستاده بود صاحب گل شوند اما دروازه‌بان تراکتورسازي در يک رفت و برگشت توپ را جمع کرد. در اين لحظه داور به نشانه پنالتي سوت خود را به صدا درآورد. تصميم داور به اين دليل بود که او معتقد بود احسان حاج صفي در شلوغي محوطه جريمه توپ را با دست خود لمس کرده و مانع گلزني استقلال شده است. محسن ترکي به همين دليل احسان حاجي صفي را از زمين بازي اخراج کرد. بازيکنان تراکتورسازي پس از اعلام پنالتي به شدت به تصميم ترکي اعتراض کردند.

پنالتي استقلال را مجتبي جباري در دقيقه 43 بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان تراکتور به گل تبديل کرد.

در آخرين دقيقه‌ي بازي فريدون زندي يک فرصت گلزني تک به تک را از دست داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها