کد خبر: ۳۷۰۵۴
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
منابع خبری رژیم صهیونیستی از سقوط یک فروند هواپیمای بدون سرنشین این رژیم در سرزمین های اشغالی در پرواز آزمایشی خبر دادند. قرار بود این پهپاد برای نفوذ به ایران آماده شود.

به گزارش فارس به نقل از نشریه صهیونیستی جروزالم پست، این هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی که "هرون تی پی" (Heron TP) نام دارد، پیشرفته ترین هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی محسوب می شود که امروز در جریان انجام یک پرواز آزمایشی سقوط کرد.

بر اساس این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کرده اند که این هواپیمای بدون سرنشین توانایی رسیدن به آسمان ایران را دارد. این در شرایطی است که هم اکنون تحقیقات در مورد علت سقوط آن آغاز شده است.

این پهپاد که از پایگاه هوایی "تل نوف" در مرکز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمده بود که اندکی پس از برخاستن سقوط کرد.

مقامات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقات خود را در زمینه علت سقوط این هواپیما آغاز شده است و مسئولان نیروی هوایی ارتش اسرائیل تلاش می کنند از این موضوع آگاه شوند که آیا علت سقوط این هواپیمای بدون سرنشین خطای انسانی بوده است یا این که این پهپاد در اثر بروز مشکلات و نقص فنی سقوط کرده است.

هواپیمای بدون سرنشین "هرون تی پی" بزرگترین و پیشرفته ترین هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی است که دارای بال هایی به طول 26 متر (به اندازه طول بال بوئینگ 737) است و توانایی پرواز در آسمان به مدت 45 ساعت متوالی را دارد. این هواپیما همچنین قادر به حمل 1000کیلوگرم بار است که به دلیل داشتن این قابلیت می‌تواند در ماموریت های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

 این هواپیمای بدون سرنشین در جریان برگزاری مانور مشترک میان نیروی هوایی ارتش اسرائیل و صنایع هوافضای این رژیم که تولید کننده این هواپیما است، سقوط کرد. این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود این هواپیما از پایان سال جاری میلادی در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گیرد.

جروزالم پست  در پایان مدعی شد که  این هواپیمای بدون سرنشین قابلیت حمل موشک را نیز داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
Matei
AUSTRIA
۱۷:۲۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
This piece was coengt, well-written, and pithy.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها