کد خبر: ۳۷۰۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
برگزاری یک مسابقه غیرانسانی در اتریش خشم گروه‌های حمایت از کودکان را برانگیخته است.
به گزارش پایگاه 598، به تازگی تصویری از یک مسابقه عجیب در شهر لینز اتریش منتشر شده که با خشم گروه‌های حمایت از کودکان مواجه شده است.

در این مسابقه، گروهی از والدین برای آگاهی از وضع جسمی فرزندانشان، دست آن‌ها را گرفته و فرزندانشان را در مسیر 40 متری، با اعمال زور می‌کشند. تصاویر ثبت‌شده از این مسابقه حاکی از بی‌میلی کودکان 3 تا 4 ساله برای شرکت در این مسابقه و جاری شدن اشک آن‌هاست.

برگزاری مسابقات غیرانسانی کودک‌کِشی در اتریش +تصاویر

برگزاری این مسابقه موجب برانگیخته شدن احساسات گروه‌های حمایت از حقوق کودکان شده است. این در حالی است که به عقیده برگزارکنندگان و والدینی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، این رقابت می‌تواند در سطح زیادی قدرت جسمی کودکان را برای مقابله با آدم‌ربایان و زور گیران تقویت کند.

برگزاری مسابقات غیرانسانی کودک‌کِشی در اتریش +تصاویر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
۳
۱
نماد کشورهای توسعه یافته که ایران از آنها عقب افتاده::::::::
پاسخ
متین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
۲
۱
وقتی در کشور ما در کلاسی آتش میگیرد و خدای ناکرده مشکلی برای فرزندان یکی از کلاس های ما یوجود میآید تن همه مردم ما میلرزد چون : بنی آدم اعضای یکدیگرند و در ادامه سناریوهای غربی مخصوصا رسانه های آنها میبینید نقش دایه مهربانتر از مادر را بازی میکنند....اما اکنون کسی نیست کار غیرانسانی آنها را تقبیح کند! چرا ما اینطوری هستیم ... کار زشت آنها را نه از روی تقلید بلکه از این نظر که کار غیرانسانی انجام میدهند به جهان عرضه نمیکنیم .....یعنی رسانه های ما توان ندارند یا به وظیفه عمل نمیکنند ؟!....از بابت زحمات رسانه ارزشی 598 نیز بسیار بسیار سپاس به عمل میآید.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
۰
۰
خاک بر سرشون بچه هارو روانی میکنن اینجوری...اونم بچه 4 ،5 ساله که فقط محبت میخواد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها