کد خبر: ۳۶۹۹۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
نمایش بازدید از اتاق سوییفت بانک مرکزی نشان می دهد که سوییفت وصل نشده است! زیرا اگر این ابزار بتواند کار کند، هزاران تاجر و فعال اقتصادی به طور روزمره از آن استفاده می کنند و نیازی به اینگونه نمایشها نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مستبین/ عطا بهرامی، بازدید خبرنگاران از اتاق سوییفت بانک مرکزی را می توان دو گونه تفسیر کرد.

نخست؛

سوییفت وصل شده است و بانک مرکزی با این اقدام شفاف ساز به همه انتقادهای منتقدان سخت گیر پاسخ مستند داد.

دوم؛

نمایش بازدید از اتاق سوییفت بانک مرکزی نشان می دهد که سوییفت وصل نشده است! زیرا اگر این ابزار بتواند کار کند، هزاران تاجر و فعال اقتصادی به طور روزمره از آن استفاده می کنند و نیازی به اینگونه نمایش‌ها نیست. همچنانکه کسی نمی تواند ادعا کند عابربانکهای بانکهای داخلی کار نمی‌کنند، چون ابطال آن با یک مراجعه ساده و دریافت یا انتقال پول امکانپذیر است، در صورتی که سوئیفت فعال باشد قابل انکار نیست و طبیعتا نیازی هم به نمایش بازدید از بانک مرکزی وجود ندارد.

صاحب این قلم پیشنهاد می کند که به جای بازدید خبرنگاران از ارسال پیام از ایران و معلوم نشدن آمدن پاسخ یا نه، 500 تاجر با هویت مشخص تشریف ببرند در همان اتاق مذکور و انتقاد پول را از صفر تا صد انجام دهند؛ خبرنگاران هم به عنوان شاهد حضور داشته باشند، نتیجه هم به اطلاع مردم برسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها