کد خبر: ۳۶۹۹۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، در بازی با استقلال خوزستان مشخص شد که فقط دروازه‌بان اول استقلال آماده نیست و دروازه‌بان دوم این تیم هم دست کمی از رحمتی ندارد. عملکرد طالب لو باعث شده تا همبازی قدیمی او که حالا در قامت یک مربی در فوتبال فعالیت دارد از او تعریف کند. قربانی مدافع سابق استقلال در این باره می‌گوید: «شاید حضور مهدی رحمتی در زمین از لحاظ روحی تاثیرش بیشتر باشد اما فکر نکنم از لحاظ فنی نبودش چندان به چشم آمده باشد چرا که وحید خیلی خوب کار کرد و چند موقعیت را از حریف گرفت.»

 

به گزارش ایران ورزشی، قربانی در مورد بازی دو تیم استقلال و استقلال خوزستان اینطور اظهارنظر می‌کند: «بازی بسیار قشنگی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم. استقلال نسبت به دیدارهای گذشته زیباتر بازی کرد و استقلال خوزستان هم تیم بسیار شجاع و هجومی بود. آنها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و نشان دادند بی‌دلیل نیست که در بالای جدول حضور دارند.»
این بازیکن قدیمی استقلال در مورد اینکه بیش از همه پرسپولیس از این تساوی سود برد، می‌گوید: «بله همینطور است. این نتیجه پرسپولیس را به صدر جدول نزدیک‌تر کرد اما 6، 7 مسابقه تا پایان فصل باقی مانده و اتفاقات زیادی در جدول رقم خواهد خورد. قربانی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد اینطور می‌گوید: «تیمی که هفته‌های متمادی در صدر جدول بوده پتانسیل قهرمانی را دارد. برخی مسابقات بستگی به هوش مربیان دارد که نتیجه در آن به سود تیم تحت هدایتش رقم بخورد. در هفته‌های پایانی این فاکتور تاثیرش بیشتر می‌شود. هر تیمی که بتواند از این فاکتور بیشتر بهره ببرد مطمئنا در هفته‌های پایانی نتیجه بهتری خواهد گرفت.»

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها