به گزارش پایگاه 598، حامد رهنما مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد با بیان این مطلب افزود: کمپین "در دسترس خانواده" با توجه به گسترش فضای مجازی و بوجود آمدن معضلات گسترده در میان خانوادهها به دلیل استفاده بی رویه از برنامههای مختلف تلفن همراه، راه اندازی شده است و با توجه به استقبال مسافران نوروزی پایتخت از برنامههای نوروزی برج میلاد، درصدد برآمدیم که این کمپین را همزمان با ویژه برنامههای نوروزگار راه اندازی و معرفی کنیم.
وی ادمه داد: این کمپین به صورت پایلوت در برج میلاد خواهد بود، اما هدف ما این است که از کمک سایر ارگانها و سازمانها همچون صدا و سیما، فضای دانشگاهی،سازمان فرهنگی- هنری شهرداری و ... برای اجرای برنامههای مختلف هنری و فرهنگی بهره مند شویم این طرح در سطح ملی و کشوری شکل اجرایی به خود بگیرد.
به گفته رهنما، در حال حاضر برای معرفی این کمپین در فضای هنری، یک گروه از فارغ التحصیلان تئاتر دانشگاه هنر روزانه در جشنواره نوروزگار برج میلاد تهران نمایش ویژه ای را در 10 پارت نمایشی با عنوان"در دسترس خانواده" برای بازدیدکنندگان اجرا می کنند که خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایش شده است و بسیاری از خانوادهها پس از دیدن این نمایش به کانترهای این کمپین رفته و به این کمپین پیوستهاند.
مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران با بیان اینکه این نمایش بدون دیالوگ است و 15 دقیقه مخاطب را درگیر خود میکند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کانترهای تبلیغاتی این کمپین در بخشهای مختلف برج میلاد تهران با حضور افرادی که توضیحات کامل آن را به مخاطبان میدهند، ایجاد شده است و خانوادهها میتوانند با مراجعه به این کانترها علایق خود را اعلام کنند تا در آینده با توجه به علایق اعلام شده، برنامه ریزی برای فعالیتهای گروهی و خانوادگی انجام شود.
وی توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: همچنین صفحه رسمی اینستاگرام این کمپین به آدرس@dar_dastras_khanevadeh راه اندازی شده است و عموم مردم از سراسر کشور میتوانند برنامههای مختلف این کمپین را از این صفحه دنبال کنند. ضمن آنکه با همکاری سازمان زیباسازی قرار است تبلیغات محیطی پس از نوروز نیز در سطح شهر نصب شود.