کد خبر: ۳۶۸۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی از امروز گشت مشترک مبارزه با گران فروشی را اغاز کردند.

به گزارش واحد  مرکزی  خبر ،‌ مهدی غضنفری در حاشیه دومین همایش صنعت فولاد و معدن  افزود : هرگونه افزایش قیمت به بهانه نوسانات قیمت ارز در بازار مورد پذیرش این دو سازمان و وزارت صنعت ، معدن و تجارت بعنوان نخستین دستگاهی که خواستار ارائه ارز به نرخ مرجع بانک مرکزی به واردکنندگان کالاهای اساسی و تولیدکنندگان بود، نیست.


وی با بیان اینکه قرار شد به همه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالا برای مدیریت قیمت زمان داده شود گفت: سازمان حمایت در هفته گذشته جلساتی را با تشکل های تولیدکننده و توزیع کننده مواد غذایی برگزار کرد که این تشکل ها پذیرفتند که قیمت محصولات باید متناسب با قیمت ارز دریافتی به نرخ مرجع باشد.


وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین افزود: انتظار ما از تشکل های بخش خصوصی این است که مثل گذشته حامی سیاست های دولت باشند اما اگر تخلفی مشاهده شود بشدت برخورد خواهد شد.


غضنفری در عین حال به دریافت گزارش هایی مبنی بر افزایش قیمت به بهانه نوسانات قیمت ارز اشاره کرد و گفت : انتظار ما این است که این گروه اندک هم قیمت های خود را به حالت قبل بازگردانند.


وی افزود: باتوجه به اینکه بانک مرکزی تعهد داده است که به همه تولید کنندگان و واردکنندگان از مسیر قانونی و اصلی ارز به نرخ مرجع بدهد، فعالان این دو بخش در صورتیکه در دریافت ارز به نرخ مرجع به مشکل برخورد کردند برای حل مشکل به ما مراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها