کد خبر: ۳۶۸۸۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
«حسین میرآقایی» هنرپیشه مازندرانی بر اثر عارضه کبدی به دیدار معبود شتافت.
 به گزارش پایگاه 598، حسین میرآقایی بازیگر، طراح صحنه، دستیار کارگردان در سینما و تلویزیون که بر اثر عارضه کبدی در بیمارستان بستری بود، شب گذشته در سن 53 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
وی که ساکن شهر کلارآباد بود فعالیت هنری خود را با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و حضور فراوانی در عرصه هنرهای نمایشی داشت.
 
این هنرمند فقید مازندرانی از سال 70 با بازی در فیلم سینمایی «نیاز» ساخته علیرضا داوودنژاد پا به عرصه سینما گذاشت و پس از آن در فیلم سینمایی «خلع سلاح» درخشید و بعدها در فیلم «مصائب شیرین»، «عاشقانه»، «زیارت»، «کلاس هنرپیشگی»، «تیغ زن» و در بسیاری از تله فیلم‌ها ایفای نقش کرد.
 
حسین میرآقایی برای مردم مازندران هم چهره آشنایی بود و بازی در 15 فیلم و سریال همچون سریال «فریب»، «شکوفه‌ای در کویر»، «قبله»، «با دوربین بدون اندیشه» که همگی از ساخته‌های سعید روحی یکی از مفاخر مازندرانی تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور است و نیز بازی در سریال «ویلای پرماجرا» حضوری پررنگ داشت ولی اوج بازیگری او در فیلم سینمایی «من و مه» ساخته سعید روحی بود.
 
میرآقایی هنرپیشه فقید مازندرانی برای بازی در این فیلم که یک کار دلی و عاشقانه بود، به همراه کارگردان آن به مدت 6 ماه برای نقشش تمرین کرد و بدون دوربین و عوامل صحنه، همه لحظات را ضبط و در محیط‌های واقعی تمرین شد و نتیجه‌اش جایزه بهترین بازیگری در دوازدهمین جشنواره تولیدات صدا و سیما برای وی و سعید روحی بود.
 
حسین میرآقایی انسانی ساده و بی‌آلایش بود و هیچ‌گاه برای احقاق حقش فریاد نزد با اینکه از خیلی‌ها مطالبه داشت ولی نه از ارشاد و نه از صدا و سیما درخواستی نکرد و در این سال‌های آخر با سختی، تنهایی، فراموشی و بی‌مهری سوخت و ساخت تا شب گذشته به آرامش ابدی رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها