کد خبر: ۳۶۸۸۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
هواشناسی اعلام کرد
هواشناسی، برای روزهای ۵ شنبه و جمعه آسمان استان‌های شمالی کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس مشاهدات و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی طی روز چهارشنبه بارندگی در مرکز و نیمه شرقی کشور به صورت پراکنده تداوم خواهد یافت که گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی البرز و زاگرس با بارش برف همراه خواهد بود.

 

بارش باران در بعدازظهر امروز در استان‌های فارس، هرمزگان و سپس در جنوب سیستان و بلوچستان گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

 

منطقه بارش در روز پنج‌شنبه مربوط به شرق کشور خواهد شد و به تدریج صبح جمعه از کشور خارج می‌شود. شدت بارش روز چهارشنبه در استان‌های خراسان شمالی، سمنان، خراسان رضوی، گلستان،‌ جنوب استان کرمان و شرق هرمزگان و در برخی نقاط دیگر احتمال وقوع تگرگ وجود دارد.

 

چهارشنبه در شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد،‌ اصفهان، سمنان،‌ خوزستان، تهران و قم وزش باد شدید خواهد بود و احتمال گردوخاک و کاهش دید به شکل موقت وجود دارد. همچنین بر اساس گزارش هواشناسی آسمان استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر و تهران کمی ابری همراه با وزش باد و در روز جمعه نیز همین حالت وجود دارد.

 

همچنین استان‌های شمالی گلستان،‌ گیلان، مازندران پنج‌شنبه همراه با وزش باد و آسمانی ابری تا نیمه‌ابری و روز جمعه نیز کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها